6 דקות קריאה
06 Nov
06Nov

אין כמו שילוב בין שמש וים לבין גוף חטוב, חלק ושזוף. אל תחכו לקיץ, תנו לו להגיע כשאתם כבר מוכנים: טיפולים אסתטיים שישדרגו לכם את הלוּק. 

אין על הקיץ הישראלי – שמש, ים ואבטיחים. כולנו רוצים להיראות יפים, חטובים, חלקים ושזופים, ולכן זה לא ממש מפתיע שבכל שנה לקראת הקיץ מרפאות כללית אסתטיקה גדושות בעבודה. אז אנחנו כאן להזכיר לכם מה יש לכללית אסתטיקה להציע גם לכם. אז תעשו לעצמכם טובה ואל תחכו לקיץ, אלא תנו לעצמכם להגיע כשאתם כבר מוכנים. אז קדימה, לעבודה.

  • הסרת שיער
    אין צורך להכביר במילים על החשיבות בפרידה אסרטיבית משיער גוף מיותר, ויפה שעה אחת קודם. כללית אסתטיקה מציעה טכנולוגיות חדשניות להסרת שיער לאורך זמן ביעילות וללא סכנה – גם לנשים וגם לגברים. אחרי כשבעה טיפולים השיער נעלם למשך חודשים ארוכים, וכך תוכלו לעבור את הקיץ בצורה חלקה "לצמיתות"? הו לא, אל תאמינו גם אתם להבטחות כוזבות. אחרי הטיפול השיער אמנם דק יותר, בהיר יותר וצמיחתו פוחתת בצורה משמעותית – אבל מעט שיער גדל מחדש. במהלך הטיפול, וגם לפניו, חשוב להימנע מחשיפה לשמש, כי לייזר ומקורות אור הם מביאים לתוצאות אופטימליות כשהעור בהיר והשיער כהה. הקפידו על שימוש בתכשירים נגד שיזוף, גם אם אתם לא משתזפים באופן יזום. השמש הרי בכל מקום.
    לחצו כאן לקבלת מידע נוסף אודות הסרת שיער בלייזר
  • הסרת נגעי עור ושומות
    שומות עשויות ללוות אותנו כבר מהלידה, או להופיע סתם ככה במהלך החיים, בעקבות חשיפה ממושכת לשמש. לכן חשוב במשך תקופת הקיץ להיבדק על ידי רופא עור, שיבחן את "תוצרי השמש" השונים – שומות, נקודות חן, כתמי לידה ופיגמנטציה. לפעמים יש צורך בהסרתם באמצעות חיתוך או צריבה. לרוב מדובר בטיפול כירורגי פשוט שמתבצע במרפאה, ובתהליך החלמה שלא דורש מעקב רפואי.
    לחצו כאן לקבלת מידע נוסף אודות הסרת שומות
  • הגדלת חזה
    ואם בפיגורה עסקינן, אינו כמו מראה חזה שופע כדי להעניק לך תחושת טובה עם הגוף ועם הנשיות. אישה שלא מרגישה בנוח עם מראה החזה שלה משלמת מחיר לא מבוטל של מבוכה, ולעתים אפילו בושה, בעיקר במצבים אינטימיים. הגדלת חזה זהו אחד הניתוח הפלסטיים הפופולריים ביותר, ובזכותו עלה פלאים הביטחון העצמי של נשים רבות. ניתוח הגדלת חזה מטרתו לא רק להגדיל ולהבליט את החזה, אלא גם לטפל במצבים של חסר סימטריה, וכן ליצור פרופורציות נכונות יותר של הגוף.
    לחצו כאן לקבלת מידע נוסף אודות ניתוח הגדלת חזה 
  • הרמת חזה
    צניחת חזה היא תופעה נפוצה בקרב נשים אחרי היריון ולידה, אך הן לא לבד. חזה גדולים וכבדים, תנודות קיצוניות במשקל והזדקנות העור גם הם גורמים לשינוי דרמטי במראֶה החזה הנשי. חלוף הזמן עלול להשפיע גם על המראה של עטרת הפטמה, שלפעמים מתרחבת, ואף משנה את מיקומה. השינויים שהזמן מחולל בגופינו עלולים להותיר נשים רבות עם ביטחון עצמי נמוך ותחושת חוסר נוחות בכל הנוגע למראה החזה שלהן, שמאבד מהאלסטיות שלו והופך עם הזמן לשמוּט ועייף למראה. בכללית אסתטיקה תוכלי להיוועץ ברופא מומחה שיציג את האפשרויות העומדות בפנייך. ניתן לשלב הרמת חזה עם ניתוח להקטנתו או הגדלתו על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.
    לחצו כאן לקבלת מידע נוסף אודות ניתוח הרמת חזה
  • הקטנת חזה לגבר
    צמיחת חזה נשי בקרב נערים וגברים, המכונה "גניקומסטיה", גורמת לא פעם להתמודדויות חברתיות מורכבות. במקרים בהם התופעה אינה חולפת מעצמה, ניתן לבצע ניתוח הקטנת חזה לגבר. מדובר בהליך כירורגי המתבצע בדרך כלל בהרדמה מלאה, במהלכו נעשה חתך בתחתית העטרה. בני נוער ומבוגרים רבים בעלי "חזה נשי" סובלים מדימוי עצמי נמוך ומקשיים חברתיים. במקרה של גניקומסטיה, נעשה תחילה ניסיון לאתר את שורש הבעיה ולטפל בה, כדוגמת מצבים רפואיים כמו חוסר איזון הורמונלי, כשל כלייתי או פעילות משובשת של בלוטת התריס, וכך טיפול בגורמים לגניקומסטיה עשוי במקרים רבים לייתר את הצורך בניתוח. כאשר הגניקומסטיה אינה באה על פתרונה, והיא גורמת לתחושה של מבוכה, בושה, חוסר נוחות רגשית והפרעה בתפקוד היום יומי – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי ממנתח פלסטי על מנת לשקול לבצע ניתוח גניקומסטיה.
    לחצו כאן לקבלת מידע נוסף אודות ניתוח הקטנת חזה

ההיצע בתחום הטיפולים האסתטיים הוא עצום – בישראל פועלים מאות מכונים וקליניקות שמבטיחים תוצאות מידיות ולצמיתות. רבים מהם כלל לא מפוקחים על ידי משרד הבריאות, ואינם מקפידים על שימוש בציוד ובחומרים רפואיים איכותיים.

לטיפולים אסתטיים כושלים יש לא פעם השלכות רפואיות ארוכות טווח, ולכן חשוב לבצע אותם אך ורק במרפאה המעסיקה רופאים מומחים בתחומם, תחת פיקוחו מחמיר. כך תוכלו ליהנות מתוצאות מיטביות, עם מינימום סיכונים. קיץ טוב שיהיה!





נ



 ולהתעדכן בחדשות

הזעה בבית השחי? כך תישארו יבשים גם בחודשים הלוהטים בשנה

ד"ר עופר לנדאו, מומחה לכירורגיה כללית בכללית אסתטיקה לכתבה >>






הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.