2 דקות קריאה
26 Jan
26Jan

בלבנון מדווחים על הרוג בתקיפה ממוקדת של רכב באזור נבטיה שבדרום המדינה, 30 רקטות נורו לגליל, צה"ל השמיד את המשגר 

הגזרה בגבול הצפון בוערת: גבול הצפון ממשיך להיות מטווח משעות הבוקר ללא הרף ואזעקות נשמעות ללא הפסקה בקריית שמונה וביישובים הסמוכים לגבול.

על פי דיווחים מלבנון, אדם אחד נהרג בתקיפה ממוקדת של חיל האוויר על רכב באזור נבטיה שבדרום לבנון. התקשורת הלבנונית מדווחת על עוד מספר נפגעים בתקיפה. 

לוחמי צה"ל עצרו לפני זמן קצר שני חשודים בסמוך לגדר הגבול במרחב צפון רמת הגולן שהיו במעקב על ידי תצפיות צה"ל ונעצרו בטרם חצו את גדר המערכת. החשודים הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון. 

צה"ל חיסל בכיר בחיזבאללה

דובר צה"ל הודיע היום (ה') כי חיסל את האחראי על תשתית ייצור אמצעי לחימה אסטרטגיים של חיזבאללה בדרום לבנון, על פי הדיווח כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל מוקדם יותר היום (ה') את המחבל מחמד עלי נאצר פראן, האחראי על תשתית לייצור והצטיידות באמצעי לחימה של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון.

המחבל נאצר פראן עסק בשנים האחרונות בייצור אמצעי לחימה אסטרטגיים ויחודיים של חיזבאללה, וחלק מהתשתיות עליהן היה אחראי בדרום לבנון הותקפו במהלך החודשים האחרונים. סיכולו מהווה חלק מפעילות צה"ל וכוחות הביטחון לפגיעה בהתעצמות ארגון הטרור חיזבאללה בנשק ואמצעי לחימה המיועדים לפגוע בעורף הישראלי.


30 שיגורים לגליל: המשגר הושמד תוך שעה

בהמשך להתרעות האחרונות בגליל העליון, זוהו כשלושים שיגורים שחצו משטח לבנון. חלקם יורטו, השאר נפלו בשטחים פתוחים, אין נפגעים. בסגירת מעגל מהירה, כלי טיס של חיל האוויר תקף את המשגר שביצע את השיגורים לגליל העליון.






הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.