5 דקות קריאה
07 Jan
07Jan


שלוחת כללית רפואה משלימה שבראש פינה מוסיפה שלושה תחומי טיפול חדשים.

מעתה מציעה גם טיפולי נטורופתיה, אוסטאופתיה וביופידבק בנוסף לטיפולי עיסוי, רפלקסולוגיה, שיאצו, טווינא, דיקור ועיסוי לימפטי המוצעים בה.


חדש בשלוחת כללית רפואה משלימה בראש פינה:

טיפולי נטורופתיה, אוסטאופתיה וביופידבק .


שלוחת כללית רפואה משלימה שבראש פינה מוסיפה שלושה תחומי טיפול חדשים.

מעתה מציעה גם טיפולי נטורופתיה, אוסטאופתיה וביופידבק בנוסף לטיפולי עיסוי, רפלקסולוגיה, שיאצו, טווינא, דיקור ועיסוי לימפטי המוצעים בה.

בכללית רפואה משלימה ציינו כי הטיפולים החדשים באים לענות על הביקוש הרב מצד תושבי הסביבה לטיפולים משלימים.

השלוחה מנוהלת ע"י הגברת סיון בוגנים  המנהלת את מרפאת כללית רפואה משלימה בשלוחת ראש פינה. 

המטפלים המוסמכים שיעבירו את הטיפולים בשלוחה בראש פינה:

אילנית סאסי, מטפלת בביופידבק- שמי אילנית סאסי, מטפלת ברפואה משלימה כבר 27 שנה ומאמנת ביופידבק. כמטפלת אני חשה את המטופלים, את האמון שנוצר בינינו והשינויים שחלים בהם. אני מאמינה שנכון לשלב מספר טכניקות טיפול על מנת להקל עליהם ולהעניק להם איכות חיים.

 ביופידבק היא שיטת טיפול יעילה למגוון רחב של בעיות כמו חרדות, הפרעות שינה, יתר לחץ דם, מיגרנות וכדומה. השיטה לא פולשנית, מבוססת על אימון המוח להרגיע את הגוף. במהלך הטיפול קצות האצבעות של המטופל מחוברות לחיישנים שמודדים תפקודים פיזיולוגיים שונים של הגוף, בהתאם בעיה ולטיפול מבצעים תרגילים שונים וכל אלה מתורגמים לתמונה ויזיאולית המוצגת על מסך, היכולת של המטופל לראות באופן ויזואלי כיצד הוא מגיב לתרגילים שונים-מאפשרת לו לאמן את המוח ולשלוט טוב יותר בגוף.

נדב סולטני, נטורופת- שמי נדב ואני עובד במרפאת כללית רפואה משלימה בראש פינה.

בשנים האחרונות אני גם מלמד במכללה לרפואה טבעית. נטורופתיה הינה תורת ריפוי טבעית הדוגלת ביכולת הגוף לרפא את עצמו ע"י תוכנית מותאמת אישית של תזונה טבעית, צמחי מרפא, אורח חיים מטיב ותוספי תזונה לפי הצורך. בנטורופתיה ניתן לזהות מגוון רחב של חוסר איזון בגוף כגון הפרעות מטבוליות-סוכר גבוה, שומנים בדם, יתר לחץ דם, ובנוסף חוסר איזון הורמונלי- תת פעילות בלוטת תריס, שחלות פוליציסטיות, סימפטומים של גיל מעבר ועוד.


במהלך המפגשים נלמד לדייק את התזונה הנכונה ולהקנות אורך חיים מטיב ומותאם לכל מטופל באופן אישי על מנת שהמטופלים יוכלו להתמיד בכך.

דניאלה ספיר, מטפלת באוסטאופתיה- שמי דניאלה ספיר אני עובדת במרפאת כללית משלימה שבראש פינה ואני מטפלת

באוסטאופתיה. שיטת טיפול במגע אשר נוסדה בארה"ב לפני למעלה ממאה שנים. הטיפול כולל הנעה של המפרקים כדי לשחרר את הגוף, השיטה מתבססת על עיסוי ומניפולציות ידניות שונות בעיקר ברמת הרקמות הרקות כדי להרפות את הרקמות ולהחזיר להן את התנועה החיונית.


הטיפול מאפשר זרימת דם תקינה, מוריד לחץ משורשי העצבים ועוזר בניקוז לימפטי. מותאם לכל המשפחה.


לדברי ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".


כתובת השלוחה: מדיקל טופ, רח' האגס קומה 2, ראש פינה.

ימי פעילות: נטורופתיה- ימי ראשון 8:00-13:00.

ביופידבק ימי שני  8:00-13:00

אוסטיאופתיה ימי שלישי 8:00-14:00


טלפון לקביעת תורים: 04-8519657.

 




     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.