2 דקות קריאה
12 Nov
12Nov


  בריאות


כל החדשות בקליק אחד !

 

חדש במרפאות רמת ישי ובמרכז בריאות הילד בעפולה של מחוז צפון בכללית: 

מרפאת אורתופדית ילדים


במרפאת אורתופדית ילדים אנו מטפלים במגוון בעיות אורתופדיות אקוטיות, מולדות או התפתחותיות וכן במחלות בעלות מרכיבים הקשורים למערכת השריר, השלד ומערכת העצבים והכרוכות בכאב או הפרעה בתנועה המצריכות מענה מקצועי וללא דיחוי לצורך אבחון ובניית טיפול כוללני ומקיף.

 

"דוגמאות מצוינות הינן בעיות בהתפתחות מרפקי הירכיים של תינוקות (דיספלזיה התפתחותית DDH) שעל מנת לשלול אותה או לחילופין לטפל בה ולמנוע סיבוכים עתידיים קשים - מומלצת בדיקת אורתופד ילדים מגיל חודש וחצי לכל יילוד בעל גורמי סיכון ובהתאם ביצוע אולטרסאונד פרקי ירכיים, או רגליים קלוטות (CLUBFEET) – עיוות מולד נפוץ הדורש טיפול ומעקב אורתופדי אינטנסיבי לכל אורך תקופת הילדות. 

הטיפול האורתופדי בילדים הינו ברובו שמרני, וההפניה למעקב וטיפול ניתוחי בבית החולים הינה לעיתים אופציה אחרונה, אחרי שילוב של טיפולי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק או טיפול תרופתי כזה או אחר" מסביר ד"ר ברק רינת, מומחה בכירורגיה אורתופדית. 

ד"ר רינת, בן 45, מתגורר בקיבוץ מזרע, למד רפואה בפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית – הדסה, בירושלים והתמחה בכירורגיה אורתופדית במרכז רפואי עמק. בהמשך דרכו המקצועית, עשה במשך שנתיים התמחות עמיתים ייעודית באורתופדית ילדים (FELLOWSHIP) בעיר מונטריאול שבקנדה, בה התמחה בין היתר בטיפול בעיוותים ומומים מולדים והתפתחותיים בגפיים, טיפול בחולי שיתוק מוחין ומחלות נוירו-מוסקולריות נוספות, דיספלזיה של הירך, זיהומים גרמיים ותוך פרקיים, גידולים שפירים, טראומה של ילדים ובני נוער ועוד בבתי החולים ייעודיים לילדים - SHRINERS המסונף לאוניברסיטת MCGILL ובבית חולים SAINT JUSTINE השייך לאוניברסיטת MONTREAL. 



כיום עובד כאורתופד ילדים בכיר ביחידה לאורתופדית ילדים במרכז רפואי העמק ובמרפאות כללית מחוז צפון.

 

"בשבילי, רפואה, ובדגש על אורתופדיית ילדים, זה לא רק מקצוע אלא דרך חיים. היכולת לתת טיפול טוב מקצועי ומקיף ולהרגיע ולתמוך כשצריך – זה מה שמניע אותי לעזור ולתרום מהידע שרכשתי במהלך הכשרתי. מניסיון, אם ילד מתלונן שכואב לו או משהו מפריע לו אז הוא בדרך כלל צודק ויש לברר האם משהו אינו תקין ולכן אני ממליץ להתייעץ עם מומחה בתחום. אם ילדיכם סובלים או מתמודדים עם בעיה אורתופדית אל תדחו את הטיפול בה, פנו אלינו ותיהנו ממעטפת טיפול. אני פה בשביל הילדים" סיכם ד"ר רינת. 



---------------------------------------------------------------------------

חדש בכללית מחוז צפון - רופא הילדים בטייטו - עפולה,העמקים ,והגליל


כללית מחוז צפון החלה את מבצע חיסוני שפעת לחורף 2022-2023 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.