4 דקות קריאה
14 Jan
14Jan

  כללית 

   הישארו מעודכנים

כל החדשות בקליק אחד !

ד"ר מוחמד מנסור, רופא מומחה בכירורגיה פלסטית, הצטרף למרכז לרפואה יועצת בעפולה

חדש בכללית מחוז צפון:

ד"ר מוחמד מנסור, מומחה בכירורגיה פלסטית, הצטרף למרכז לרפואה יועצת בעפולה


השירות במרכז לרפואה יועצת ממשיך להתחדש ולהשתפר לטובת המטופלים, ולצוותים הצטרף ד"ר מוחמד מנסור, רופא מומחה בכירורגיה פלסטית.

ד"ר מנסור, 40, נשוי + 3, מתגורר בטירה, למד רפואה בבית הספר לרפואה האוניברסיטה העברית בירושלים, הדסה עין כרם, את הסטאז' וההתמחות ביצע במרכז רפואי בלינסון.


"העור הוא האיבר הכי גדול בגוף האדם וכידוע השמש מסוכנת לעור. פרט לנזקי השיזוף המידיים ישנם נזקי שיזוף הבאים לידי ביטוי שנים רבות לאחר החשיפה. שימוש נכון במסנני קרינה עשוי להפחית את הנזקים הנגרמים בעקבות חשיפה לקרינת השמש, ובמיוחד את הסכנות לפתח כוויות, סרטן עור והזדקנות מוקדמת של העור" מסביר ד"ר מנסור.


ד"ר מנסור בחר ללמוד רפואה מתוך אמונה שבמקצוע הרפואה יוכל לממש את הרצונות שלו ולעזור לזולת.  "אני אוהב לאתגר את עצמי מבחינה מקצועית. זהו מקצוע בו אני לומד, מתפתח וחוקר. מקצוע הרפואה בעבורי הוא מקצוע מספק מאוד ואני מאושר שהצלחתי לממש את חלומי" שיתף ד"ר מנסור.


במקביל לעבודתו במרפאות כללית, ד"ר מנסור עוסק במחקר, פיתוח וחדשנות רפואית ובעל מספר פטנטים בתחום השקות מיקרו-וסקולריות, פצעים ושחזורי שד.


"אני שמח להצטרף לצוותים ומאמין כי אבחון מוקדם, לצד טיפול רפואי איכותי ומקצועי ישפיע על איכות חייו של המטופל. חשוב לזכור, במידה ונתקלים בנגע חשוד מומלץ לפנות מיד לייעוץ רפואי לצורך אבחון והחלטה על דרכי הטיפול" אמר ד"ר מנסור.


"מטופלינו ייהנו מהמקצועיות, הידע והניסיון הרב והמגוון שד"ר מנסור צבר. אנחנו ממשיכים להרחיב את השירותים בהתאם לצרכים המשתנים של ציבור המטופלים שלנו ולתת רפואה טובה ואיכותית. אנו מרחיבים את השירותים בדגש על שיפור משמעותי בזמינות השירות וקיצור התורים לטובת ולרווחת מטופלינו בצפון, כדי שייהנו משירותים רפואיים איכותיים הניתנים באמצעות מיטב המומחים" סיכם ד"ר איציק מלכה, סגן המנהל הרפואי של כללית מחוז צפון. 


בריאות :בכללית צפון ממשיכים להתחדש 
,ועכשיו מרפאות אורתופדית לילדים

בריאות :בריא להכיר במחוז צפון בכללית מרפאת טראומה אורתופדית במרכז לרפואה יועצת בעפולה

פנים חדשות במרכז בריאות הילד של כללית מחוז צפון בעפולה



---------------------------------------------------------------------------

חדש בכללית מחוז צפון - רופא הילדים בטייטו - עפולה,העמקים ,והגליל


כללית מחוז צפון החלה את מבצע חיסוני שפעת לחורף 2022-2023 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.