4 דקות קריאה
31 Dec
31Dec

  כללית 

   הישארו מעודכנים

כל החדשות בקליק אחד !

נערכים לקיץ

אמנם החורף התחיל לתת אותותיו, אך המחשבות על הקיץ החם והרצון להנות מהחופש לבלות בים או בבריכה מבלי לדאוג לגילוח או מריטה של השיער המיותר בגוף, מוביל לעלייה ניכרת בטיפולי הסרת שיער.

הסרת שיער בלייזר במרפאת כללית אסתטיקה בעפולה

רשת מרפאות כללית אסתטיקה מציעה טיפולים להסרת שיער באמצעות קרן לייזר, השיטה המתקדמת, היעילה והבטוחה ביותר להסרת השיער המיותר

הטיפולים ברשת כללית אסתטיקה מתבצעים ע"י צוות מיומן בעל ניסיון רב, הכשרה מיוחדת, ותחת פיקוח רופאים, תוך הקפדה על סטנדרטים רפואיים מחמירים

הסרת שיער בלייזר היא פרוצדורה ותיקה המאפשרת להנות מעור חלק לאורך זמן. עם השנים והודות לפיתוחים טכנולוגיים, התקצר משך הטיפול, מחירו ירד ויעילותו עלתה. בעונת החורף ישנה עלייה חדה בפונים לטיפולי הסרות שיער בלייזר, בשל הרצון להגיע מוכנים לקיץ ולבילוי בחופי הים והבריכות, ללא השיער המיותר. 

כיום טיפולי הסרת שיער מתבצעים במרפאות האסתטיקה של קופות החולים, ברשתות האסתטיקה הגדולות ואף אצל קוסמטיקאיות. אך כאשר בוחרים היכן כדאי לבצע טיפול שכזה, מומלץ לקחת מספר שיקולים בחשבון, שכן מדובר על הליך שבידיים לא מקצועיות עלול לגרום לפגיעה בעור – כוויות, פיגמנטציה או כתמים היפופיגמנטריים (כתמים לבנים שיכולים להישאר למשך חודשים על העור).

ברשת כללית אסתטיקה, המונה 17 מרפאות בפריסה ארצית, טיפולי הסרת השיער בלייזר מתבצעים באמצעות מכשור מתקדם העומד בתקנים המחמירים ביותר ובפיקוח של משרד הבריאות. הטיפולים מתבצעים ע"י צוות מיומן בעל ניסיון שעבר הכשרה מיוחדת, תחת פיקוח רופא מומחה. הרופאים ברשת כללית אסתטיקה הינם מומחים בתחום הסרת השיער ובעלי ניסיון רב בגווני העור השונים. האחריות הרפואית המקצועיות והמקצוענות והגב הרפואי שמאחורי הרשת, מסייעים להקטין את הסיכונים וסיבוכים ומאפשרים לספק טיפול מיידי בעת הצורך. 

בטרם התחלת הטיפול במרפאות הרשת מתבצעת פגישת ייעוץ מקדימה עם הצוות המיומן, על מנת להעריך את מצבו הבריאותי של המטופל (היסטוריה רפואית, רגישות לתרופות, טיפול תרופתי קבוע וטיפולי הסרת שיער קודמים במידה ובוצעו) ולאבחן את האיזור בו מעוניינים לבצע את הטיפול. ייעוץ זה מאפשר להציג תמונה רחבה ומדוייקת ולבנות פרוטוקול טיפולי (מספר הטיפולים והמרווח בין טיפול לטיפול, תהליך ההכנה לטיפול, תופעות הלוואי האפשריות ומידת הסיכוי שהן תופענה ועלויות), תוך הצגת התוצאות הצפויות. כל מטופל מקבל הנחיות למשך תקופת הטיפולים וכיצד לשמור על תוצאות מירביות ולהקטין את הסיכוי להופעתם של תופעות הלוואי או נזקים בלתי צפויים. 


מרפאת כללית אסתטיקה עפולה

שדרות יצחק רבין 20, עפולה, קומה 3

לקביעת תור – 04-6428003

בריאות :בכללית צפון ממשיכים להתחדש 
,ועכשיו מרפאות אורתופדית לילדים

בריאות :בריא להכיר במחוז צפון בכללית מרפאת טראומה אורתופדית במרכז לרפואה יועצת בעפולה

פנים חדשות במרכז בריאות הילד של כללית מחוז צפון בעפולה



---------------------------------------------------------------------------

חדש בכללית מחוז צפון - רופא הילדים בטייטו - עפולה,העמקים ,והגליל


כללית מחוז צפון החלה את מבצע חיסוני שפעת לחורף 2022-2023 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.