4 דקות קריאה
29 Apr
29Apr

עפולה והסביבה טלפון: 04-8519650 טבריה והסביבה072-3110426 04-6726677

כל החדשות בקליק אחד !

עשרות מכתבי תודה מגיעים מידי יום למרפאות כללית משלימה

   

הדיקור הסיני סייע להקלת הטינטון באוזניים וכאבי הברכיים   

 

תקוה פנירי פנתה למרפאת כללית רפואה משלימה בתל מונד בשל מספר בעיות רפואיות. היא ציינה כי סבלה מטנטונים באוזניים, מנחירות ומכאבים בברך. היא הופנתה, כאמור, לקבל סדרת טיפולי דיקור סיני במרפאת תל מונד ומאז מצבה השתפר.   

"לאחר טיפול ראשון כבר הרגשתי הקלה", סיפרה תקוה. "הטנטונים ירדו ברמה משמעותית, כך גם הנחירות והכאבים בברך".   

עוד ציינה תקוה: "אני מרגישה לאחר הטיפול הרבה יותר חיונית ועם אנרגיות טובות".   

תקווה הודתה למטפל זיו מאיר, המדקר שטיפל בה, "על יחס חם, אדיב והמון הקשבה".   

כללית רפואה משלימה עפולה · 04-642-8020 

תושבת גבע בנימין עברה תאונת דרכים ורכבה התהפך. בשל כאבים עזים שנגרמו מהפציעה, הומלץ לה על רפואה אינטגרטיבית, המשלבת בין רפואה מערבית לטיפולי רפואה משלימה. הודות לטיפולי עיסוי רפואי במרפאת כללית רפואה משלימה בפסגת זאב, היא חשה הקלה משמעותית במצבה   

האישה, בת 48 תושבת גבע בנימין, עברה תאונת דרכים לפני כשלוש שנים, במהלכה רכבה התהפך. בעקבות פציעותיה, הומלץ לה על רפואה אינטגרטיבית, המשלבת את הרפואה המערבית יחד עם טיפולי רפואה משלימה על מנת להקל על כאביה העזים.   

בעקבות כך, האישה החלה לעבור סדרת טיפולי עיסוי רפואי במרפאת פסגת זאב של כללית רפואה משלימה אצל המטפלת עידית דומברובנר. הטיפולים המשלימים, כך העידה האישה, הקלו על מצבה וסייעו לתפקודה בחיי היום יום.   

"אני מרגישה חובה וזכות להביע רגשי תודה והערכה כלפיה", כתבה עידית למטפלת עידית והוסיפה: "הגברת עידית קשובה לצרכי המטופל ומעניקה את הטיפול ברמה מקצועית גבוהה, בנעימות ובאכפתיות, ממש מכל הלב".      

האישה הודתה בהזדמנות זו גם לצוות המזכירות של המרפאה הודות למקצועיות ולתודעת השירות הגבוהה שהן מעניקות לה ולמטופלים אחרים.   

כללית רפואה משלימה עפולה · 04-642-8020 

הטיפולים המשלימים שסייעו לאישה בת 84 לעמוד וללכת   

   

תושבת הצפון, בת 84, סבלה מכאבים בברכיים וברגליים והיתה אמורה לעבור ניתוח להחלפת מפרקי הברכיים. בעקבות סירובה, היא פנתה לטיפולים משלימים – טיפולי עיסוי רפואי, במרפאת אודיטוריום של כללית רפואה משלימה בחיפה, אשר הקלו על מצבה באופן משמעותי. לאחרונה כתבה מכתב הוקרה למרפאה   

   

האישה, בת 84 תושבת חיפה, מטופלת מזה שנים במרפאת אודיטוריום של כללית רפואה משלימה בעיר. היא עוברת טיפולי עיסוי רפואי אצל המטפלת אצל ורוניקה אס הילו בשל כאבים בברכיים וברגליים.   

במשך שנים היא סובלת מכיפוזיז, מצב רפואי אשר גורם לה לכאבים בעמוד השדרה וליציבה לקויה. האישה סיפרה עוד כי לאחר אבחון שקיבלה מהרופא, להחלפת מפרקי הברכיים, היא החליטה שבגילה המתקדם היא אינה מעוניינת לעבור ניתוחים ועל כן ביקשה למצוא פתרונות אשר יקלו על כאביה.   

בעזרת טיפולי העיסוי העקביים האישה מציינת כי אלה עוזרים לה ללכת ואף מצליח ליישר לה את הגב.   

אחרי הטיפולים היא יכולה ללכת ולעמוד. זה נותן לה רוגע בגילה המתקדם ועוזר להקל על הכאבים ברגליים.   

לאחרונה היא הודתה למטפלת על שמצליחה להקל על מצבה הרפואי בגילה.  




     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.