4 דקות קריאה
10 Dec
10Dec

  כללית

   הישארו מעודכנים

כל החדשות בקליק אחד !

חדש בכללית מחוז צפון: נפתחה מרפאת הנקה במרפאת בריאות הילד ברובע יזרעאל בעפולה

חדש בכללית מחוז צפון:

נפתחה מרפאת הנקה במרפאת בריאות הילד ברובע יזרעאל בעפולה


נפתחה מרפאת הנקה חדשה במרפאת בריאות הילד ברובע יזרעאל בעפולה לטובת יולדות עפולה והסביבה. במסגרת המרפאה ניתן ייעוץ הנקה לאישה ההרה כהכנה להנקה, ליולדות לאחר הלידה, לאישה המניקה לקראת חזרתה לעבודה ולקראת גמילה מהנקה. 

ייעוץ ההנקה ניתן על ידי גילת שלו, בת 46, נשואה + 4, אחות במרפאת היוגב ויועצת הנקה מורשית מטעם משרד הבריאות.



גילת בחרה להיות אחות בעקבות חלום ילדות להיות מיילדת. "למדתי בבית ספר לאחיות בבית חולים וולפסון במסגרת תכנית של אוניברסיטת תל אביב uהתמחיתי במרכז בריאות האישה בחולון ולאחר מכן במחלקת יולדות בבית חולים שיבא. במסגרת עבודתי במחלקת יולדות יצאתי לקורס מדריכות הנקה ולאחר מכן הדרכתי במחלקה הדרכות להנקה פרטניות וקבוצתיות. אני מאמינה שכל אמא יכולה להניק אם היא רוצה בכך וכי הנקה היא הדבר הטוב ביותר עבור האם והתינוק" סיפרה גילת.

לידת ביתה הבכורה הביאה עמה אתגרים רבים עבורה בנושא ההנקה והבנה כי זה לא מובן מאליו שכל תינוק יודע לינוק וכל אמא יודעת להניק. "החוויה האישית חיזקה אצלי את הרצון לעזור לנשים שנתקלות בקשיים להצליח להניק. לאחר לידת בני הרביעי, שגם אתו חוויתי אתגרים בהנקה, יצאתי לקורס על בסיסי ליועצות הנקה בבית חולים רמב"ם" שיתפה גילת. 


 לדברי גילת הנקה היא הדרך העדיפה והמומלצת להזנת התינוק עד גיל 6 חודשים על ידי כל ארגוני הבריאות, רופאי הילדים, הנשים והמשפחה. "הנקה היא המשך ההיריון ונדרשת עבור הבריאות וההתפתחות הפיזית והנפשית של התינוק והאם. מתן מענה הדרכה וייעוץ לאם ולתינוק לאחר לידה מאפשר להם לדאוג ולשמור על הבריאות באופן הדדי".


"בעקבות שיתופי הפעולה שיש בין המרפאות בקהילה, נוצר רצף טיפולי שבו הצוותים שטיפלו בך ממשיכים לטפל בך ובילדך. אנחנו ממשיכים להרחיב את השירותים בהתאם לצרכים המשתנים של ציבור המטופלים שלנו, ולתת רפואה מצויינת ואיכותית" סיכמה ברוריה ריקון, מנהלת הסיעוד של כללית מחוז צפון.

זימון תור בטלפון 2700* 

בריאות :בכללית צפון ממשיכים להתחדש 
,ועכשיו מרפאות אורתופדית לילדים

בריאות :בריא להכיר במחוז צפון בכללית מרפאת טראומה אורתופדית במרכז לרפואה יועצת בעפולה

פנים חדשות במרכז בריאות הילד של כללית מחוז צפון בעפולה



---------------------------------------------------------------------------

חדש בכללית מחוז צפון - רופא הילדים בטייטו - עפולה,העמקים ,והגליל


כללית מחוז צפון החלה את מבצע חיסוני שפעת לחורף 2022-2023 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.