3 דקות קריאה
14 Jan
14Jan

  כללית משלימה

   הישארו מעודכנים

כל החדשות בקליק אחד !

יתרונות כללית רפואה משלימה, את מגוון הטיפולים וכן את הטיפול בביופידבק.

יתרונות הרפואה המשלימה בגיל הזהב


גמלאי העיר אשקלון השתתפו בשבוע שעבר בהרצאה בנושא יתרונות הרפואה המשלימה לבני הגיל השלישי, שהתקיימה במרכז הקהילתי ברנע בעיר. לאירוע שותפים מועדון הגמלאים החברתי של המרכז הקהילתי ברנע בשיתוף עיריית אשקלון, המנהל לשירותי רווחה בשיתוף דליה מרציאנו רכזת גמלאים.

חזי שגיא, מטפל בביופידבק ממרפאת כללית רפואה משלימה אשקלון, הסביר על הטיפול בביופידבק ,סיפורי הצלחה ועל בעיות רפואיות של בני הגיל השלישי שניתן לפתור, כמו נדודי שינה, אי שקט, פחדים ,חרדות, בריחת שתן, סכרת ,לחץ דם, מתח, כאבי ראש ומיגרנות.

רבים מהמשתתפים גילו לראשונה את יתרונות כללית רפואה משלימה, את מגוון הטיפולים וכן את הטיפול בביופידבק. המשתתפים התעניינו ושאלו שאלות רבות וכן ביקשו להגיע למרפאה, קיבלו דפי מידע והסבר על תהליך קבלת מטופל והגעה למרפאה.

שתי הגמלאיות, שיינה וגילה, אשר טופלו במרפאת כללית רפואה משלימה באשקלון, הביעו שביעות רצון מהטיפול ובפרט שיבחו את הצלחת הטיפול.

אחת מהן מסרה כי לאחר שטופלה במרפאת כאב ולא הייתה מרוצה מהתוצאות, היא מצאה מענה הולם דווקא בטיפולי הרפואה המשלימה. לאחר מכן בוצעה הדגמה חווייתית על אחת המשתתפות.

מנהלת קשרי קהילה רחל קלמנוביץ': "רשת מרפאות כללית רפואה משלימה מקיימת הרצאות לגיל השלישי במטרה להעלות את המודעות ליתרונות שברפואה המשלימה. אנו מודים לכל המשתתפים ומקווים שההרצאה שהתקיימה באשקלון תגרום להם להיעזר ברפואה המשלימה כטיפול משולב עם רפואה מערבית. אני מודה לסופי חוטובלי פנחס מנהלת המרכז הקהילתי ולדליה מרציאנו רכזת הגמלאים".


קרדיט צילום - רחל קלמנוביץ'


---------------------------------------------------------------------------

חדש בכללית מחוז צפון - רופא הילדים בטייטו - עפולה,העמקים ,והגליל


כללית מחוז צפון החלה את מבצע חיסוני שפעת לחורף 2022-2023 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.