4 דקות קריאה
12 Dec
12Dec

  כללית משלימה


כל החדשות בקליק אחד !

כיצד הרפואה המשלימה מסייעת לבני הגיל השלישי ?


האתגרים הבריאותיים שמלווים את בני הגיל השלישי הם רבים. השבוע השתתפו גמלאי קרית גת בהרצאה של כללית רפואה משלימה על טיפולי ביופידבק, שיכולה לסייע בהתמודדות עם מגוון בעיות. ההרצאה התקיימה בשיתוף טובה רויף יו״ר מכללת גמלאי קרית גת


עשרות גמלאים השתתפו בשבוע החולף בהרצאתו של חזי שגיא, מטפל בביופידבק ממרפאות כללית רפואה משלימה קריית גת שהתקיימה בהיכל "אדית" בעיר. במהלך ההרצאה נחשפו למגוון טיפולי הרפואה המשלימה הניתנים בעיר, כאשר פרק נרחב הוקדש לנושא טיפולי הביופידבק ואף הציג סיפורי הצלחה. על מנת להמחיש לנוכחים את הנושא, הסכימו שתי נשים מהקהל לעבור הדגמה. המשתתפים שאלו שאלות רבות והתעניינו על מקרים בעיות טיפוליות ואף קיבלו דפי מידע והסבר על תהליך הטיפול במרפאה. 


משתתפי ההרצאה הביעו שביעות רצון מההסבר ומהמידע החדש והרלוונטי עבורם כחלק מהדרך שיוכלו לטפל בבעיותיהם, כמו חרדות, פחדים, אי שקט, נדודי שינה, חריקת שיניים, בריחת שתן, לחץ דם גבוה נשימה לא נכונה, פיברומיאלגיה, טנטון (רעשים באוזניים) ועוד. בעקבות הביקוש הגבוה, המנהלת האדמיניסטרטיבית של מרפאת כללית רפואה משלימה בקרית גת, גב' יסמין סעדון, דאגה לרשום את המעוניינים בשירות והזמינה אותם לאבחון וטיפול. בנוסף, הסבירה להם על המחירים וההטבות שמגיעים למבוטחי כללית מושלם.


מנהלת קשרי הקהילה ברשת כללית רפואה משלימה, רחל קלמנוביץ': "רשת מרפאות כללית רפואה משלימה מקיימת הרצאות לגיל השלישי בקהילה במטרה להעלות בפניהם את המודעות ליתרונות שברפואה המשלימה. אנו מודים לכל המשתתפים שהגיעו ומקווים שההרצאה אודות הרפואה המשלימה תגרום להם להיעזר ברפואה המשלימה כטיפול משולב, יחד עם הרפואה המערבית ושמחתי לראות שההסבר תרם להם רבות".



קרדיט צילום: רחל קלמנוביץ'

בריאות :בכללית צפון ממשיכים להתחדש 
,ועכשיו מרפאות אורתופדית לילדים

בריאות :בריא להכיר במחוז צפון בכללית מרפאת טראומה אורתופדית במרכז לרפואה יועצת בעפולה

פנים חדשות במרכז בריאות הילד של כללית מחוז צפון בעפולה



---------------------------------------------------------------------------

חדש בכללית מחוז צפון - רופא הילדים בטייטו - עפולה,העמקים ,והגליל


כללית מחוז צפון החלה את מבצע חיסוני שפעת לחורף 2022-2023 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.