2 דקות קריאה
28 Mar
28Mar

עפולה והסביבה טלפון: 04-8519650 טבריה והסביבה072-3110426 04-6726677

כל החדשות בקליק אחד !

במסגרת קידום המודעות לבריאות הפה בקרב הגיל השלישי וההטבות בסל הבריאות המגיעות לאוכלוסיית גיל הזהב,

כללית סמייל בהרצאה לגיל השלישי בנוף הגליל:

"בני הגיל השלישי זכאים להטבות וסבסוד של טיפולי שיניים רבים, החיוניים לשמירה על בריאות הפה. אנו, 

כללית סמייל בהרצאה לגיל השלישי בנוף הגליל:

"בני הגיל השלישי זכאים להטבות וסבסוד של טיפולי שיניים רבים, החיונים לשמירה על בריאות הפה. אנו, ברשת מרפאות כללית סמייל פועלים במרץ להנגיש את המידע לאוכלוסיית היעד ולעודד את המבוטחים לנצל את הטבות סל הבריאות במקום לשלם כסף יקר עבור אותם טיפולים 

 

במסגרת קידום המודעות לבריאות הפה בקרב הגיל השלישי וההטבות בסל הבריאות המגיעות לאוכלוסיית גיל הזהב,  קיימה רשת מרפאות כללית סמייל הרצאה לבאי מתנס יקינטון בנוף הגליל. את ההרצאה הובילו ד"ר עסאם אבו אחמד ודגנית סבג, נציגי מרפאת כללית סמייל נוף הגליל. 


ד"ר אבו אחמד פירט בפני המשתתפים על רפורמת הבריאות, במסגרתה ירד גיל הזכאות לטיפולי שיניים מסובסדים, כגון שתלים ותותבות, ל-72, והרצה בפני המשתתפים על חשיבות השמירה על בריאות הפה והשפעתה על הבריאות הכללית, בפרט בגיל השלישי. עוד הרחיב על הקשר בין מחלות חניכיים וסוכרת, אשר מעכבת ריפוי דלקות ומחריפה את מחלות החניכיים והוסיף כי הקפדה רבה על היגיינה אוראלית נאותה גם בגיל המתקדם, בשילוב עם ביקורים סדירים אצל רופא השיניים, תסייע להקטין את תחלואת השיניים ואת השפעתה על איכות החיים הכללית.


ד״ר אבו אחמד השיב בהרחבה על שאלות הנוגעות לטיפולים הניתנים במסגרת הרפורמה, בהם טיפולים משמרים ושיקום הפה בשתלים, תותבות וכתרים והוסיף כי ברשת מרפאת כללית סמייל, רשת מרפאות השיניים הגדולה בישראל המונה 107 מרפאות ברחבי הארץ, ש-67% מבני הגיל השלישי בישראל מבוטחים בה, פועלים במרץ להנגשת המידע לאוכלוסיית היעד, על מנת לעודד אותם לממש את ההטבות, במקום לשלם כסף יקר על אותם טיפולים. 

לצידו, הגב'  דגנית סבג,  העניקה מידע בנוגע לטיפולים במרפאה וההקפדה על רמת איכול הטיפול והשירות ואף דאגה לרישום ולהזמנתם למרפאה. 


המשתתפות בהרצאה הופתעו לגלות על מגוון הטיפולים להן הם זכאיות במסגרת הרפורמה והביעו נכונות להגיע לטיפולים ולממש את ההטבות להן הן זכאיות ואף שיתפו בשביעות רצונן מהטיפולים ברשת כללית סמייל.


בתום ההרצאה הודו זאנה שלבר, מנהלת מתנס יקניטון ומזלית קליינרמן, רכזת מתנדבים ברשת המרכזים הקהילתיים פסיפס בנוף הגליל על ההרצאה המעשירה והמקיפה ועל המידע שניתן למשתתפים בתומה.    


מנהלת קשרי הקהילה ברשת ש.ל.ה רחל קלמנוביץ': "רשת מרפאות כללית סמייל מקיימת מגוון רחב של פעילויות ושיתופי פעולה עם גופים שונים במטרה להעלות את המודעות להטבות להם זכאים בני הגיל השלישי, תוך פירוט יתרונות הטיפולים והמרפאות של כללית סמייל. אני מודה לצוות על שיתוף הפעולה המוצלח שמעמיק את המידע הרפואי המגיע אל הקשישים ושמחה על שביעות הרצון הגבוהה בקרב המשתתפים". 


קרדיט צילום: דגנית סבג ומזלית קליינרמן

      



     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.