4 דקות קריאה
23 Dec
23Dec

  כללית 

   הישארו מעודכנים

כל החדשות בקליק אחד !

מרפאת כפר תבור בכללית מחוז צפון מתחדשת:

פולינה בוליצ'וב מונתה לאחות אחראית מרפאת כללית כפר תבור


פולינה בוליצ'וב, בת 39, נשואה ואם ל – 2 בנות מדהימות, מתגוררת בשכונת רובע יזרעאל, בעפולה. 

הינה בוגרת לימודי סיעוד בבית הספר לאחיות על שם "שרמן" במרכז רפואי העמק, בעלת תואר ראשון בסיעוד במסלול משולב עם טכניון ובאוניברסיטת חיפה. בנוסף, השתלמה בקורס גריאטריה ואי ספיקת לב ולאחרונה מונתה לאחות אחראית מרפאת כללית כפר תבור בניהולו של ד"ר דוד ברויטמן, מומחה ברפואת המשפחה.

במסגרת הלימודים, התמחתה ועבדה במרכז רפואי העמק במחלקות שונות ובשנת 2009 החלה לעבוד בכללית, במרפאת כפר תבור, בה היא עובדת עד היום.

"בחרתי להיות אחות, כי במקצוע הזה יש את כל מה שאני אוהבת: הקשר עם אנשים, עזרה, חמלה, אמפתיה, יכולת להשפיע על חווית הטיפול אצל המטופלים, להיות שם עבור המטופלים גם ברגעי המשבר וגם ברגעי השמחה. להיות אחות זה משלח יד, בעיניי, שהוא חלק אינטגרלי מהחיים. 

אני מאמינה שהנתינה היא הקבלה הגדולה ביותר, וזאת זכות עבורי לעסוק במקצוע שכולו נתינה" שיתפה פולינה.


לאחרונה מרפאת כללית כפר תבור מתפתחת והורחבו שעות פעילות המרפאה ומעתה בימי א', ג' וה' ניתן לערוך בדיקת דם החל מהשעה 7:30.

"אנחנו יודעים שמטופלים לא מבצעים את הבדיקות שלהם עקב שלל סיבות ולכן הרחבנו את שעות הפעילות, אם עדיין לא מתאפשר להגיע למרפאה, כללית מושלם מציעה שירות מיוחד, "מעבדה עד הבית". זהו שירות שכרוך בתשלום - 20 ₪ בלבד ובמסגרתו אחות או אח מוסמכים מגיעים אליך, עד הבית או למקום העבודה, כדי לעשות לכם בדיקות דם או שתן ולכם נחסך זמן יקר" מסבירה פולינה.


בנוסף, הורחבו השירותים הניתנים במרפאה: רפואת משפחה וילדים, אף אוזן גרון, שירותי עבודה סוציאלית רפואית, שירותי תזונה ודיאטה, רפואה משלימה, שירותי סיעוד ומעבדה, שירותי מינהל – משרד, בית מרקחת וסדנאות לקידום אורח חיים בריא כגון: עזרה ראשונה, גמילה מעישון וסדנה לסוכרתיים.


"אנו מברכים על המינוי של פאולינה ומאחלים לה הצלחה רבה. לאחרונה הרחבנו את השירותים הרפואיים במרפאה לטובת מטופלינו ואנו שמחים שהם נהנים משירותים רפואיים איכותיים וכיום, הרבה טיפולים ניתנים למטופלים בביתם. השירותים ידידותיים, זמינים ואנחנו יודעים שהסביבה והשגרה הם נדבך חשוב להצלחה" סיכמה ד"ר גיטה סני, מנהלת מינהלת העמקים של מחוז צפון בכללית.




בריאות :בכללית צפון ממשיכים להתחדש 
,ועכשיו מרפאות אורתופדית לילדים

בריאות :בריא להכיר במחוז צפון בכללית מרפאת טראומה אורתופדית במרכז לרפואה יועצת בעפולה

פנים חדשות במרכז בריאות הילד של כללית מחוז צפון בעפולה



---------------------------------------------------------------------------

חדש בכללית מחוז צפון - רופא הילדים בטייטו - עפולה,העמקים ,והגליל


כללית מחוז צפון החלה את מבצע חיסוני שפעת לחורף 2022-2023 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.