4 דקות קריאה
23 Dec
23Dec

  כללית 

   הישארו מעודכנים

כל החדשות בקליק אחד !

משלחת ממקסיקו ביקרה במרפאת גבעת המורה של כללית מחוז צפון


משלחת של רופאים ממקסיקו, אשר לומדים מנהל מערכות בריאות, הגיעה למרפאת כללית גבעת המורה על מנת להכיר ולהתרשם מהרפואה בקהילה. 'כללית', ארגון הבריאות הגדול בישראל, מובילה את תחום הרפואה הדיגיטלית ומפתחת שירותי און ליין המאפשרים ל- 4.9 מיליון הלקוחות לקבל שירותים רפואיים ומנהלתיים מכל מקום ובכל זמן וכוללת מגוון שירותי און ליין מתקדמים.

"במהלך הביקור הצגתי את מבנה המחוז ואת תהליכי העבודה בתחום איכות הטיפול, מערכות המידע של כללית כדי ללוות ולבקר את תהליכי העבודה. בנוסף, הצגתי דוגמאות של תהלי עבודה לקידום בריאות. לשמחתי, חברי המשלחת שאלו שאלות והביעו התעניינות בנושאים השונים הקשורים בבריאות" שיתפה רותי עזר, מנהלת הסיעוד של מנהלת מינהלת העמקים.


"מערכת הבריאות במקסיקו שונה ממערכת הבריאות שלנו. המשלחת למדה על השירותים הייחודיים של 'כללית', המאפשר מתן מגוון רחב של שירותים רפואיים תחת קורת גג אחת על ידי רופאים מומחים מהשורה הראשונה" הסבירה ד"ר אלכסנדרה ורז'ביצקי, מנהלת המרפאה.

לדברי ד"ר גיטה סני, מנהלת מינהלת העמקים "חברי המשלחת קיבלו הסבר רחב על אופן ניהול השירותים הרפואיים הניתנים והפעילות הרחבה שכללית מקדמת ועל שלל הסדנאות לשמירה על אורח חיים בריא: תזונה נכונה ובריאה, הכנה לכיתה א', עזרה ראשונה ועיסוי תינוקות".


"בעבר הרבה מהטיפולים ניתנו בבתי החולים, אך כיום ניתן לקבל את השירות במרפאה, קרוב לבית. למשל, כיום, אנחנו מטפלים בכוויות ופציעות של ילדים, באמצעות תחבושות חכמות ובחתכים עמוקים בעזרת דבק ללא כאב וללא תפר ואין צורך לרוץ למיון. אנחנו עושים מעקבים ובדיקות בגישה המתאימה לילדים" שיתפה ד"ר לוסיאנה פרונסקי, רופאת משפחה במרפאת עומר ויוזמת הביקור.


"מגיעות לכאן משלחות שטסות אלפי קילומטרים בשביל ללמוד מאתנו על השירות והאיכות הרפואית שלנו. אנחנו שמחים ומברכים על שיתופי פעולה" סיכמה ד"ר סני.




בריאות :בכללית צפון ממשיכים להתחדש 
,ועכשיו מרפאות אורתופדית לילדים

בריאות :בריא להכיר במחוז צפון בכללית מרפאת טראומה אורתופדית במרכז לרפואה יועצת בעפולה

פנים חדשות במרכז בריאות הילד של כללית מחוז צפון בעפולה



---------------------------------------------------------------------------

חדש בכללית מחוז צפון - רופא הילדים בטייטו - עפולה,העמקים ,והגליל


כללית מחוז צפון החלה את מבצע חיסוני שפעת לחורף 2022-2023 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.