3 דקות קריאה
29 Apr
29Apr

עפולה והסביבה טלפון: 04-8519650 טבריה והסביבה072-3110426 04-6726677

כל החדשות בקליק אחד !

תושבת הצפון, שעברה תאונת דרכים קשה מאוד, סבלה משברים בגופה ונאלצה לעבור שיקום במשך חודש שלם. הודות לרפואה אינטגרטיבית, שמשלבת רפואה מערבית עם טיפולי רפואה משלימה - דיקור ועיסוי רפואי, חל שיפור משמעותי במצבה. לאחרונה כתבה מכתב הערכה למרפאת כללית רפואה משלימה 

   

דיקור סיני ועיסוי רפואי סייעו בהקלה על כאבים לאחר תאונת דרכים 

תושבת הצפון, שעברה תאונת דרכים קשה מאוד, סבלה משברים בגופה ונאלצה לעבור שיקום במשך חודש שלם. הודות לרפואה אינטגרטיבית, שמשלבת רפואה מערבית עם טיפולי רפואה משלימה - דיקור ועיסוי רפואי, חל שיפור משמעותי במצבה. לאחרונה כתבה מכתב הערכה למרפאת כללית רפואה משלימה

תושבת קיבוץ בגליל, דנה מוטעי קרוצ'י, אם לילד בן 9, עברה לפני כשנתיים וחצי תאונת דרכים קשה מאוד, בעקבותיו נאלצה לעבור ניתוח קיסרי בשבוע ה-35, אך למרבה הצער, העובר לא שרד. בנוסף, היא סבלה מפציעות ושברים רבים בכף היד, באגן, בעצם הזנב, בירך וכן דלקות ממכות יבשות, פגיעה בחוליות, פגיעה בברך ועוד. היא אושפזה למשך חודש בבית החולים, המשיכה לשיקום בקהילה ואז הומלץ לה לשלב טיפולי רפואה משלימה על מנת לסייע על הכאב.   

"בתחילה היו הרבה שברים וכאבים עצומים בכל הגוף ולא יכולתי לזוז הרבה, הכאב שיתק אותי והתנועה בגוף הייתה מינימלית", סיפרה דנה. "הדיקור היה הדבר היחיד שהפחית את הכאב באופן מיידי וכשראיתי כמה זה משפר את איכות החיים שלי, התמדתי להגיע לדיקור פעמיים בשבוע במשך כחצי שנה, במקביל לפיזיותרפיה". 

לאחר הפסקה של חודשיים מטיפולי הדיקור הסיני, סיפרה דנה, "עוצמת הכאבים בגוף החמירה וממש שיתקה אותי ואת היכולת שלי להצליח אפילו לקום מהמיטה. הייתי מושבתת, כאבים בכל צד ימין, נימול בידיים באופן כרוני שלא יכולתי לשלוט על התנועה, כאבים בגב ובצוואר, והקרנה לרגל ימין. ואז הבנתי שאני צריכה לחזור לטיפול. הפעם יכולתי יותר 'לקבל מגע' כי השברים פחות כאבו". 

כללית רפואה משלימה עפולה · 04-642-8020 

בשלב זה, ציינה דנה, שהופנתה להתייעצות מחודשת במרפאת כללית רפואה משלימה בנהריה, שם טופלה אצל המטפלת קורין. "קורין היא המעסה הכי טובה עם ידי זהב של ריפוי, היא פשוט ידעה והרגישה מבפנים איפה העצב שנפגע בחוליות שבעמוד השדרה שנפגע בעקבות התאונה ופשוט עבדה בידיים מקצועיות לשחרר ולטפל בכאב". 

כיצד השפיע העיסוי הרפואי על מצבך ? 

"כבר אחרי הטיפול הראשון הרגשתי הקלה וחזרתי לזוז . יכולתי לחזור לעבודה כבר למחרת. לאחר מכן הגעתי אליה כל שבוע במשך חצי שנה והשיפור וההקלה בעוצמות הכאב והתפקוד היומי השתפרו פלאים! לאחר מכן הגעתי אחת לשבועיים-שלושה. היא הוסיפה וסיפרה לי שלפני כמה שנים היא עברה בעצמה תאונת דרכים והיא יודעת איך זה מרגיש כשכואב. ברור לי שמעבר לידע שיש לה ולגישה המקצועית מתוך התנסות אישית אדם יודע לתת טיפול בהרגשה ובגישה בשילוב. היא מקצועית, ידי זהב מבורכות והידע שלה על האנטומיה של הגוף ברמה גבוהה, אחרת לא יכלה לטפל בי כך ולעזור לי בריפוי".  

דנה הוקירה את המטפלים קורין המעסה וארז המדקר ולצוות המרפאה שקיבל אותה ברגישות ובמקצועיות. 

 

האם את ממשיכה לקבל את הטיפול  ? 

"כן, בהחלט. היום לעיתים פחות תכופות מההתחלה, אך עדיין מגיעה אחת לשבועיים- שלושה". 




     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.