4 דקות קריאה
28 Mar
28Mar

עפולה והסביבה טלפון: 04-8519650 טבריה והסביבה072-3110426 04-6726677

כל החדשות בקליק אחד !


כיום, מטופלים בה מאות תושבי ראש פינה והסביבה בגילאים שונים, אשר מקבלים טיפולים משלימים מקצועיים כמענה 

הטיפול המבוקש בכללית רפואה משלימה בראש פינה:    

עיסוי רפואי   

   

שלוחת כללית רפואה משלימה בראש פינה מציינת כשלוש שנים וחצי להקמתה.   

כיום, מטופלים בה מאות תושבי ראש פינה והסביבה בגילאים שונים, אשר מקבלים טיפולים משלימים מקצועיים כמענה 

לבעיות רפואיות שונות   

   

כללית רפואה משלימה פתחה לפני כשלוש שנים וחצי שנים שלוחה צפונית בראש פינה, אשר משרתת מאות מטופלים מאזור צפת, ראש פינה, מחניים והסביבה. השלוחה, שמנוהלת ע"י סילביה דהן- מנהלת מרפאת כללית רפואה משלימה קריית שמונה, מתמחה בטיפולי עיסוי רפואי, דיקור ורפלקסולוגיה. הטיפול הפופולארי בשלוחה עד כה הוא עיסוי רפואי.   

   

הטיפולים מתאימים למגוון גילאים, החל מילדים, מתבגרים, בוגרים ובני הגיל השלישי, שמהווים כ-20% מהמטופלים. מנתוני השלוחה בראש פינה, שנמצאת בתוך מבנה מדיקל טופ במועצה המקומית ראש פינה, עולה כי רוב המטופלים הן נשים, והיתר, 40%, גברים.   

   

עיסוי רפואי הוליסטי מתאים גם למבוגרים וגם לצעירים, הורים צעירים בוודאי שמעו גם על עיסוי תינוקות. עיסוי רפואי הוליסטי יעיל מאוד בהזרמת הדם ופינוי הרעלנים בגוף, אבל לא רק ויכול לסייע גם בהענקת גמישות טובה יותר ובהגדלת טווחי התנועה בשרירים, הפחתת מתח וחרדה, הקלה על תסמיני מיגרנות וכאבי מחזור, הפחתת תופעות לוואי של פיברומיאלגיה, פריצות ובלטי דיסק, הורדת לחץ דם גבוה ועוד.  

  

דיקור סיני הוא טיפול עתיק אך פופולרי מאוד גם בימינו שיכול לסייע בטיפול במגוון כאבים כרוניים ואקוטיים – בגב, בצוואר, במפרקים וכאבים נוספים. המטפלים בדיקור מציעים טיפול מותאם אישי בראייה הוליסטית כדרך נוספת לטפל במגוון מצבים בריאותיים – מבעיות שינה, דרך בעיות עיכול, התמודדות עם חרדות וסטרס ועד לבעיות פוריות ועוד. כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה מתחילים בפגישה עם רופא MD שמתאים את תוכנית הטיפולים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת, ההתאמה שלו מתבססת על הניסיון הקליני הרב יחד עם המחקרים בתחום שהצטברו עם השנים.  

  

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות.  

 

שיאצו היא טכניקת טיפול יפנית מבוקשת ביותר המתבססת על תורת הרפואה הסינית בשילוב טכניקות מערביות. פירוש המילה "שיאצו" הוא "לחץ של אצבע" (שי=אצבע, אצו=לחץ). הטיפול בשיאצו אינו כואב אלא "עוטף". טכניקת הלחיצות יוצרת תחושה של "חיבוק לכל איבר" וזו גם הסיבה לכך שהיפנים נוהגים לומר כי "לב השיאצו הוא לב של אמא". 

   

זה המקום לציין כי כל הטיפולים המשלימים מתחילים בהתייעצות עם רופא המשפחה או רופא מומחה והמטפלים הינם מקצועיים ומובילים בתחומם.   

   

כאמור, השלוחה נמצאת במתחם מדיקל טופ מתחלק ל-2 אגפים מרכזיים: מתחם שירותי הרפואה  ומתחם "מרכז חוויה" לילדים ונערים בו ניתנים שירותים מגוונים, החל ממעקב התפתחותי, קבוצות משחק לפעוטות וסדנאות קבוצתיות, ליווי בני נוער בהתמודדות עם משברים, בדיקות שמיעה לילדים ועוד.   

   

השלוחה של כללית רפואה משלימה ממוקמת: האגס 1, שער הרימון, קומה 2, "מדיקל טופ" ראש פינה   

טלפון השלוחה: 04-6818728   

   



     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 





הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.