4 דקות קריאה
25 Jun
25Jun

לינה בטבע זו הדרך להתנתק, להתאוורר ולקחת נשימה. כשהשמש שוקעת, הקסם מתחיל! בואו לגלות את הקסם באחד מחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים בחג ראשון (ליל הסדר) ובחג השני מצפון ועד דרום, ולחוות לינה מושלמת תחת שמים זרועי כוכבים במזג אוויר אביבי מושלם

חוגגים את ליל סדר בחיק הטבע: רשות הטבע והגנים מזמינה אתכם לחוויה מיוחדת באחד מחניוני הלילה

לינה בטבע זו הדרך להתנתק, להתאוורר ולקחת נשימה. כשהשמש שוקעת, הקסם מתחיל! בואו לגלות את הקסם באחד מחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים בחג ראשון (ליל הסדר) ובחג השני מצפון ועד דרום, ולחוות לינה מושלמת תחת שמים זרועי כוכבים במזג אוויר אביבי מושלם

רשות הטבע והגנים מזמינה גם השנה את הציבור הישראלי להתאוורר ולקחת נשימה באחד מחניוני הלילה הפזורים ברחבי הארץ, המציעים לינה וחוויה מיוחדת לכל המשפחה בתקופה הכי יפה של השנה, תקופת האביב, בה מזג האוויר נעים ומזמין והכל בחוץ פורח וחי. 

למרות מצב הרוח הלאומי, ניתן לראות כי ישראלים רבים כבר החלו לצאת לטבע, לטייל וגם לעשות קמפינגים ברחבי הארץ. חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים, הפתוחים בתיאום וסנכרון מול הנחיות פיקוד העורף הם הזדמנות מצוינת לחוות את הטבע מקרוב בחג ראשון או שני, שהתגעגע אלינו כמו שאנחנו התגעגענו אליו, ולתכנן חופשה משפחתית במחירים נוחים ומאפשרים יותר.

חניוני הלילה הפתוחים, בהם ניתן להזמין מקום –

 

בצפון: מעין חרוד, חוות משמר הכרמל, נחל עמוד וכוכב הירדן. 

במרכז: תל אשקלון, קסטל, מקורות הירקון. 

ובדרום: ממשית, חי בר יטבתה, בארות, מצדה ותל ערד.


לאלו מכם שיבחרו ללון באחד מחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים מחכה חוויית לינה ב'מלון מיליון כוכבים'. בכל אחד מאתרי הקמפינג הפתוחים והמאובזרים תוכלו ליהנות מחוויה בלתי נשכחת: קומזיץ סביב המדורה ונגינת הגיטרה, הכנת אוכל ביחד, זמן איכות עם הילדים, החברים או בן\בת זוג, צפייה בכוכבים במקום המסכים וכמובן חיבור לטבע. אז למה אתם מחכים? תבחרו אחד מחניוני הלילה, הזמינו מקום ותיהנו.

לאור מספר המטיילים הרב באתרים בימי החג וחול המועד, רשות הטבע והגנים ממליצה לציבור המטיילים להירשם מראש כבר עתה לביקור באתרים במועד הרלוונטי על מנת להבטיח מקום לינה. את הרישום ניתן לבצע באמצעות מערכת תיאום הביקור באתר רשות הטבע והגנים. נרשמים מראש יוכלו לקבל הודעות ועדכונים חשובים סביב פעילות האתר אליו נרשמו.

לימור קטן-פרידמן, מנהלת תחום חניוני הלילה ברשות הטבע והגנים: "פסח והאביב מתקרבים ואנו מזמינים את הציבור לקחת פסק זמן קצר, לנשום טבע, נוף, מורשת. לשמוע את השקט ולהנות מהקרובים אלינו, ליד המדורה או בצפייה בכוכבים. לאפשר לעצמנו חוויה אותנטית מלאה בחיק הטבע, לינה בשילוב טיול, או רק מנוחה בחניון".


*הלינה בחניוני הלילה היא בהזמנה מראש בלבד דרך במערכת ההזמנות המקוונת.

*התשלום בעבור הלינה ישולם בקופה עם הגעתכם לחניון, נא להצטייד בכרטיס אשראי ומספר הזמנה.

* אין מרחב מוגן בחניון

    עכשיו במדורים





הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.