6 דקות קריאה
12 Mar
12Mar

ילדי הגנים במגדל העמק חגגו כמיטב המסורת את יום העצמאות יחדיו בכחול-לבן לראשונה באולם בבית ספר "יערת העמק". השנה החגיגות התמקדו בהצעדה לכוחות הביטחון בסימן 76 שנה למדינת ישראל ו-71 למגדל העמק 


חגיגה לעיניים ילדי הגנים במגדל העמק חגגו כמיטב המסורת את יום העצמאות יחדיו בכחול-לבן לראשונה באולם בבית ספר "יערת העמק". השנה החגיגות התמקדו בהצעדה לכוחות הביטחון בסימן 76 שנה למדינת ישראל ו-71 למגדל העמק טקס יום העצמאות של ילדי הגנים במגדל העמק "חגיגה לעיניים" התקיים גם השנה. מאות ילדי העיר מלווים בגננות, סייעות ואפילו ההורים, הסבים והסבתות, התקבצו באולם הספורט בבית ספר "יערת העמק". בעירייה החליטו לשנות את מיקום האירוע שהתקיים ב"יד לבנים", ואולם הספורט קושט באופן חגיגי לחגיגה המסורתית. השנה החגיגה התמקדה בהצעדה לכוחות הביטחון בסימן 76 שנה למדינת ישראל ו-71 לעיר מגדל העמק.
בטקס השתתפו ראש העיר יקי בן חיים, מ"מ וסגן ראש העיר סרגיי אוקלנדר, חברי מועצה, מנכ"לית העירייה ליאורה אדרי, ראש מינהל חינוך אושרת מלכה, מנהלת גנ"י שוש ביטון, מפקחי משרד החינוך, מנהלי אגפים ומחלקות. ראש העיר פתח את הטקס ואמר: "אתם דור העתיד של מגדל העמק. אני מתרגש לראות כל אחד ואחת ובטוח שאתם אלו שתמשיכו להצעיד את העיר הזו. לכם הורים יקרים, המשיכו לטפח את הילדים ואנחנו נמשיך להעניק להם את כל הכלים להצלחה".
בהמשך נהנו הבאים ממצעד של חיילים ולוחמי אש ומצעד הדגלים של הילדים. בסיום הטקס העניקו הילדים את חבילות השי שאספו והעניקו אותם לחיילים ולנציגי האגודה למען החייל.

 לאן יוצאים כל הפעילויות בטבע



חדש! להרים במרפאה מרפאת כללית אסתטיקה בעפולה משיקה שירות חדשני וייחודי: ניתוח הרמת עפעפיים במרפאה  . ההליך הכירורגי מבוצע תחת הרדמה מקומית ומבטיח זמן החלמה קצר יותר והתאוששות מהירה יותר

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.