3 דקות קריאה
05 Jan
05Jan


מפקד משטרת צפת על החיפוש אחר היימנוט קסאו: "הטענות שאם זו היתה ילדה אחרת היינו פועלים מהר יותר - חסרות שחר"


החיפושים אחרי היימנוט קסאו בת ה-9, שעלתה עם משפחתה מאתיופיה לפני 3 שנים, נערכים מאז ראשון בערב | חברתה לכיתה שהצטרפה לחיפושים מספרת ל'דבר': "היא הראשונה שעזרה לילדה שנפל לה התיק, היא תמיד עוזרת"

מפקד משטרת צפת, סנ"צ יצחק אבוחצירא, מגיב לביקורת ואומר שהמשטרה הציבה בראש סדר העדיפויות את החיפושים אחר הילדה היימנוט קסאו בת ה-9, שנעדרת מיום ראשון, ללא כל קצה חוט. "יש טענות, בין היתר ברשתות החברתיות, שאולי אם היה מדובר בילדה ממשפחה אחרת המשטרה הייתה פועלת מהר יותר", אומר סנ"צ אבוחצירא ל'דבר', "אלו טענות חסרות שחר, יש לכולנו ילדים קטנים בבית, כמעט לכל שוטר שעובד כאן."

לדברי אבוחצירא, "אני ומפקד המרחב שמנו את זה בראש סדר העדיפויות. יש מלחמה ובחירות, ועדיין זה במקום הראשון מבחינתנו. המפכ״ל היה כאן היום ונתן לגיטימציה להפעיל את כל האמצעים כדי למצוא אותה."

החיפושים אחרי הילדה היימנוט קסאו הנעדרת בת ה-9 מצפת. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ביקר במרכז הקליטה 'צה״ל 9', בו נראתה לאחרונה היימנוט במצלמות האבטחה שמוצבות בכניסה למקום, יצאו פרשים ושוטרים לסרוק עוד שטחים באזור. שבתאי קיים במקום הערכת מצב עם מפקד המחוז הצפוני, ניצב שוקי תחאוכה, ונפגש עם בני משפחת קסאו.

לראשונה בשעות אחר הצהריים, העלתה המשטרה מסוק לשמי צפת, לאחר שבמשך 40 שעות נטען כי אין לכך אישור מצה"ל.

המפכ"ל שבתאי אמר שמשטרת ישראל עושה הכול, ומפקד היחידה המרכזית ציין שזו המשימה הראשונה של המשטרה. לדברי המפכ"ל שבתאי: "סיימתי הערכת מצב יחד עם מפקד המחוז, שוחחנו עם אמא של היימנוט ובני משפחתה, הלב יוצא אליהם, נהפוך כל אבן להחזירה לחיק משפחתה. מאז שהתקבלה ההודעה בדבר ההיעדרות החריגה של היימנוט קסאו בת ה-9 מביתה, המחוז הצפוני בפיקוד מפקד המחוז עושים מאמצים אדירים, מושקעים כוחות רבים והמחוז מבצע כל פעולה אפשרית להביא לאיתורה.

   לייף סטייל 

    עסקים

   צרכנות

     נדל"ן






















הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.