4 דקות קריאה
12 Mar
12Mar

משרד הבריאות הזהיר את הציבור מצריכה ומרכישה של משחת שיניים קולגייט "total 12 pro gum health", המשווקת ללא אישור מהמשרד. כל הפרטים

רייקול נוסף: משרד הבריאות הזהיר היום (חמישי) את הציבור מצריכה ומרכישה של משחת שיניים Colgate Total 12 Pro Gum Health, אשר לדבריהם משווקת ללא אישור ממשרד הבריאות (רישיון תקף או הודעה לפני שיווק). בנוסף, המוצר משווק ללא תווית בעברית כפי שנדרש. 

כתוצאה, מבקש משרד הבריאות שלא לעשות שימוש במוצר זה ולהחזירו לנקודות המכירה.מבדיקה שנערכה על ידי המחלקה מול היבואן הרשמי של קולגייט, נמסר כי ליבואן אין רישיון למשחת השיניים Colgate Total 12 Pro Gum Health – ועל כן, הוא לא מייבא אותה. יש לציין כי קיימות משחות שיניים קולגייט שהן בעלות שם דומה לשם המוצר ממנו מזהיר המשרד, שנמצאות תחת פיקוח ורישיון משרד הבריאות, אותן ניתן למצוא במאגר התמרוקים באתר משרד הבריאות.


(צילומים: משרד הבריאות)

"משרד הבריאות מזהיר את הציבור כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם עלול להזיק לבריאות הציבור" נמסר. "ניתן לבדוק באתר האינטרנט של משרד הבריאות במאגר התמרוקים את קיומם של רישיונות לתמרוקים ואת מטרת השימוש המאושרת. 

    עכשיו במדורים

חדש! להרים במרפאה מרפאת כללית אסתטיקה בעפולה משיקה שירות חדשני וייחודי: ניתוח הרמת עפעפיים במרפאה  . ההליך הכירורגי מבוצע תחת הרדמה מקומית ומבטיח זמן החלמה קצר יותר והתאוששות מהירה יותר

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.