6 דקות קריאה
01 Sep
01Sep


  ככה עושים היום ביטוח

לשירותכם גם ב-WhatsApp

050-8336651 

כל החדשות בקליק אחד !

ערי הצפון - NETO החדשות 

מה מתסכל יותר מלקלף את הביצה שבישלתם ולגלות שהיא עוד לא קשה מספיק? שום דבר. הנה שלוש דרכים לבדוק אם הביצה כבר קשה - בלי לקלף אותה

   לייף סטייל 

    עסקים

   צרכנות

     נדל"ן

להכין ביצה קשה זה כמו להכין קוסקוס משקית - זה כל כך פשוט שמפתיע לגלות עד כמה זה יכול להשתבש. אני כבר שנים במטבח, ובכל זאת מצאתי את עצמי רק בשבת האחרונה זורקת ביצים קשות שלא התבשלו מספיק ומתבאסת על סלט הביצים שהתמסמס. אחרי ששוברים אותן זה כבר מאוחר מדי - להחזיר לסיר זה לא רלוונטי וגם חביתה לא תצא טובה במיוחד. במקום זאת, יש שלוש דרכים מפתיעות לבדוק אם הביצה הפכה לקשה מבלי לשבור אותה.

1. מבחן הסיבוב

הניחו את הביצה על משטח שטוח (אפשר על השיש) וסובבו אותה בעדינות, כמו סביבון. ביצה קשה תסתובב בצורה חלקה ויציבה, בעוד ביצה שלא מבושלת מספיק תנדנד או תסתובב בצורה לא אחידה. זה הסימן שלכם להחזיר אותה לסיר ולהעניק עוד כמה דקות של בישול.

בלי לקלף

בלי לקלף צילום: New Africa,Shutterstock

2. מבחן הסאונד

הקישו בעדינות עם הביצה על משטח קשה, כמו הסיר שבישלתם בו או השיש במטבח. ביצה קשה תפיק צליל מוצק ועמום, בעוד ביצה רכה יותר עלולה להפיק צליל חלול יותר או מהדהד.

3. מבחן הציפה

הגיע הזמן למלא לביצה שלכם בריכה: מלאו קערה או כוס במים והניחו את הביצה בזהירות בפנים. אם היא שוקעת לתחתית או שוכבת על הצד - היא כנראה מוכנה. אם היא עומדת זקופה על הקרקעית או צפה במים, היא כנראה לא מבושלת לגמרי.

צפה או לא צפה?

צפה או לא צפה? צילום: MuamerOsmanbegovic,Shutterstock

לצד כל המבחנים, הדרך הבטוחה והוודאית ביותר לדעת שהביצה שבישלתם התקשתה היא לקלף אותה ולגלות. מקסימום תהפכו אותה למקושקשת.




















הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.