4 דקות קריאה
14 Jan
14Jan

  חדשות הבריאות

   לכל הכתבות >

כל החדשות בקליק אחד !

יישור שיניים על-ידי קשתיות שקופות, שאינן נראות לעין שומר על חיוך אסתטי גם בזמן טיפול, רמת הדיוק של הטיפול החדשני גבוהה ביותר ומשך הטיפול קצר ביחס לאפשרויות טיפול אחרות.

הגשר הבלתי-נראה

רשת כללית סמייל משיקה טיפול חדש:  
יישור שיניים למבוגרים באמצעות קשתיות שקופות


יישור שיניים על-ידי קשתיות שקופות, שאינן נראות לעין שומר על חיוך אסתטי גם בזמן טיפול, רמת הדיוק של הטיפול החדשני גבוהה ביותר ומשך הטיפול קצר ביחס לאפשרויות טיפול אחרות.
מנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש: "הטיפול מוצע לכל האוכלוסייה במטרה לאפשר למטופלים ליהנות מטיפולים מקצועיים ואיכותיים גם ביישור שיניים למבוגרים"


לאור הגידול בביקוש ליישור שיניים בקרב מבוגרים, רשת מרפאות כללית סמייל מציגה טיפול חדש למטופלים – יישור שינים באמצעות קשתיות שקופות, המותאמות למבנה הפה והשיניים ומבטיחות את רמת הדיוק הגבוהה ביותר. 

הקשתיות השקופות, שמיוצרת על ידי חברת אינוויזיליין, המובילה בעולם בתחום, מיוצרות בעזרת מחשב מחומר תרמופלסטי. מדובר בקשתיות נשלפות אותן מחליפים כל מספר שבועות לפי התקדמות הליך יישור השיניים. הקשתיות השקופות אסתטיות למראה, משום וקשה להבחין בהן ובכל עת ניתן לשלוף ולשטוף אותן.

הטיפול נמשך בין 4 ל-16 חודשים ועל מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר מומלץ להרכיב את הקשתיות השקופות במרבית שעות היום, על-פי הנחיות הרופא המטפל. חשוב לציין כי כללית סמייל משתמשת בציוד מתקדם ובחומרים דנטליים איכותיים העומדים בתנאי תו התקן המחמירים של משרד הבריאות. 

הטיפול ניתן במרפאות נבחרות.


     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

  


הרופא הראשי של רשת כללית סמייל, ד"ר חגי סלוצקי: "אחד מטיפולי השיניים המבוקשים ביותר הוא יישור שיניים ובשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית גם במספר המבוגרים שדעתם אינה נוחה מהמראה המוכר של מטופל בעת יישור שיניים, שאינו אסתטי, ולכן פונים לטיפול מסוג זה. יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות מבטיח תוצאות מדהימות תוך זמן קצר בהרבה מתהליכי יישור שיניים אחרים שמוצעים כיום. לשיטה יש יכולת דיוק גבוהה ביותר,  המטופל יכול לראות בתחילת התהליך במחשב המחשה של התוצאה הסופית וקשתיות שקופות מונעות אי-נוחות ופגיעה במראה שאופיינית ליישור שיניים בעזרת סמכים ממתכת (קוביות או ברזלים)".

מנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש: "הטיפול החדש מצטרף לשלל טיפולי השיניים ברשת כללית סמייל ומוצע לכל האוכלוסייה במטרה לאפשר למטופלים ליהנות מטיפולים מקצועיים ואיכותיים גם ביישור שיניים למבוגרים".





הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.