5 דקות קריאה
29 Apr
29Apr

עפולה והסביבה טלפון: 04-8519650 טבריה והסביבה072-3110426 04-6726677

כל החדשות בקליק אחד !

ד"ר עופר לנדאו, מומחה לכירורגיה כללית בכללית אסתטיקה


גם אתם מרגישים שבמצבים מלחיצים או מביכים הגוף "עושה לכם דווקא" ורק מעצים את המבוכה באמצעות עוד ועוד זיעה שמטפטפת מבתי השחי? זה בדיוק הזמן להכיר את miraDry (או מירה-דריי בעברית) – הטכנולוגיה החדשנית שמבטיחה לפתור את הבעיה תוך פחות משעה

טיפול מירה-דריי להזעת יתר

הזעה היא מנגנון חיוני ומתוחכם להפליא, שעוזר למנוע חימום יתר של הגוף ואף להציל חיים. אך במצבים מסוימים המנגנון הזה נכנס לפעילות מוגברת דווקא כשאנחנו לא בסכנת חיים, אלא חווים לחץ או מבוכה, ובאופן די אירוני רק מעצים את התחושות הלא נעימות האלו.

רבים סובלים מהזעת יתר בבית השחי כשהם צריכים לדבר בפני קהל, להרשים את הדייט שרק הכירו או לצלוח סיטואציות חברתיות מאתגרות אחרות. ואם לא מספיק שהחולצה נספגת בזיעה ברגעים רגישים אלו, הסוג הספציפי הזה של הזיעה גם מתאפיין לא פעם בריח דומיננטי.

עד כה, הטיפולים בבעיה כללו פרוצדורה כירורגית מורכבת או שיטות אחרות כמו הזרקות נקודתיות שנחשבות יעילות ביותר להפחתת הזיעה, אך מהוות פתרונות זמניים בלבד. כיום ניתן לבצע טיפול פשוט עם השפעה ארוכת טווח להזעת יתר בבית השחי, באמצעות מכשיר מהפכני בשם miraDry ובעברית – "מירה דריי" ברשת מרפאות "כללית אסתטיקה". השילוב של טכנולוגיה חדשנית עם היתרונות והגב הרפואי של רשת המרפאות מבית כללית מביא בשורה מהפכנית של ממש לאנשים שמתמודדים עם הבעיה המעיקה – הנה כל מה שחשוב לדעת על הטיפול שיכול להבטיח שמהיום והלאה תישארו יבשים יותר גם כשהלחץ מתחיל לבעבע.

לעמוד הטיפול במכשיר מירה-דריי להזעת יתר בבית השחי

כ-80% מהאנשים יבחינו בהפחתה משמעותית בהזעה בבית השחי לאחר הטיפול הראשון ולא יזדקקו לטיפול נוסף, כאשר השאר יידרשו לטיפול נוסף לאחר שלושה חודשים. באופן כללי, שיעור ההצלחה לאחר שני טיפולים בהפחתת ההזעה בבית השחי עומד על כ-95%

טיפול מירה-דריי להזעת יתר

לפני הכול – למה בעצם אנחנו מזיעים בבית השחי?

בעוד שבלוטות הזיעה שמפרישות נוזלים ונועדו לקרר את הגוף מפוזרות באזורים נרחבים בו ומספרן נע בין 2 ל-4 מיליון, הבלוטות שמפרישות ריח מצויות בריכוזים גבוהים בעיקר באזור בתי השחי, כפות הידיים והמפשעות. מעניין לציין כי רק כ-2% מבלוטות הזיעה בגוף ממוקמות בבית השחי ותרומתן לקירור הגוף באזור זה היא זניחה.

הזעת יתר היא מצב שבו בלוטות מסוימות פועלות יותר מהרגיל, דבר שכאמור לא תורם לנו יותר מדי, ומנגד עלול במצבים מסוימים לפגוע בביטחון העצמי ואף למנוע מאנשים לבצע פעולות שיכולות לאתגר את מנגנון ההזעה. לא מעט אנשים מעדיפים להימנע ממצבים חברתיים מסוימים בגלל ההזעה המפורזת, גם אם ההימנעות הזאת עלולה לפגוע בקריירה, בחיי החברה או אפילו בסיכוי למצוא אהבה.

אז איך אפשר להפחית את ההזעה המוגברת?

אנשים רבים ברחבי העולם סובלים מהזעת יתר. מכיוון שמדובר בתחושה סובייקטיבית ולא במחלה, קשה להעריך את מספרם המדויק ויכול להיות ששני אנשים יזיעו באותה הרמה – אך רק לאחד מהם זה באמת יפריע. לכן, אם גם אתם מרגישים שאתם סובלים מהמצב הזה, חשוב לפנות לכירורג או לרופא עור, המנוסה בטיפול בבעיה הזאת.

כיום יש מגוון טיפולים להזעת יתר. התאמת הטיפול הנכון לכם תתבצע במרפאה לאחר אבחון מעמיק של מצבכם הרפואי. אחד הטיפולים המסקרנים להזעת יתר בבית השחי, שצובר פופולריות בשנים האחרונות, נעשה באמצעות מכשיר ה-miraDry אשר מתבסס על טכנולוגיית גלי מיקרו (כמו אלו שבמיקרוגל הביתי), כדי לחמם את בלוטות הזיעה בבית השחי ולהוציא אותן משימוש.

הטיפול מתאים לרובם המוחלט של האנשים שרוצים להיפטר מהזעה מוגברת בבתי השחי, אם כי במקרים מסוימים ונדירים נמליץ להימנע ממנו. לדוגמה, לאנשים שרגישים לחומרי הרדמה, מטופלים עם קוצבי לב או אנשים שמסתייעים בחמצן ייתכן כי הרופא יציע לשקול אפשרויות טיפול אחרות, אם כי כל מקרה כמובן נבחן לגופו.

בטוח, מהיר ועם השפעה ארוכת טווח

הטיפול בהזעת יתר בבית השחי באמצעות ה-miraDry מבוצע בהרדמה מקומית ואורך כ-40 דקות. זהו טיפול לא פולשני, אך החום עדיין מחייב לבצע הרדמה מקומית באזור כדי למנוע אי-נעימות. המכשיר מאושר לשימוש על ידי ה-FDA ומשרד הבריאות הישראלי, כאשר הנתונים של ה-FDA מראים כי הוא מצליח להפחית כ-82 מהבלוטות בבית השחי שגורמות להזעת יתר. ברוב המקרים ניכרת הפחתה גם של ריח הזיעה באזור לאחר הטיפול.

כ-80% מהאנשים יבחינו בהפחתה משמעותית בהזעה בבית השחי לאחר הטיפול הראשון ולא יזדקקו לטיפול נוסף, כאשר השאר יידרשו לטיפול נוסף לאחר שלושה חודשים. באופן כללי, שיעור ההצלחה לאחר שני טיפולים בהפחתת ההזעה בבית השחי עומד על כ-95%.

כאמור, לא מדובר בניתוח ולכן שיעור הסיכונים הכרוכים בטיפול נמוך יחסית. עם זאת, חשוב להבין כי החימום של בית השחי יכול לגרום לכוויה שצפויה לחלוף תוך ימים או שבועות בודדים. בנוסף, ישנו סיכון מסוים לזיהום בעור לאחר הטיפול, אך ישנן דרכים להפחת את הסיכון הזה, שנרחיב עליהן מיד.





     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.