6 דקות קריאה
25 Dec
25Dec

כל החדשות בקליק אחד !

  עפולה

מגדל העמק

בית שאן

 נוף הגליל

 טבריה 

 טבעון רמת ישי

קריית שמונה 

 גליל תחתון

  יקנעם

  גליל עליון

מ.א יזרעאל

רמת הגולן


בין השירותים שמתוכננים להיפתח: כירורגיית חזה, נוירוכירורגיה, טיפולי פוריות ותא לחץ | המהלך ידרוש מיליוני שקלים שעדיין לא הוקצו, אך שר הבריאות אוריאל בוסו התחייב: "נגבה את ההחלטה בכספים רבים. רוצים לצמצם פערים"


חינוך וקהילה

בריאות

פלילים

כלכלה ונדל"ן 

המרכז הרפואי זיו בצפת הוכרז כמרכז-על, ומשרד הבריאות מתכוון להרחיב בשנים הקרובות את השירותים שיינתנו בו. מנהל בית החולים, פרופ' סלמן זרקא, מתכנן לפתוח שירותי כירורגיית חזה, נוירוכירורגיה, וטיפולי פוריות, לצד קידום שירותי תא לחץ בבית החולים. עם זאת, פתיחת השירותים תדרוש תוספות תקציב של עשרות מיליני שקלים ומשיכת כוח אדם מיומן לבית החולים.

בישראל פועלים כיום חמישה בתי חולים שמהווים מרכזי-על, כלומר, מציעים מגוון רחב של שירותים רפואיים: איכילוב, בתל אביב; שיבא ברמת גן; בילינסון בפתח תקווה; סורוקה בבאר שבע ורמב"ם בחיפה. גם המרכז הרפואי ברזילי באשקלון הוכרז החודש כמרכז-על, כחלק מלקחי מלחמת חרבות ברזל.

בטקס שנערך היום במרכז הרפואי אמר שר הבריאות אוריאל בוסו: "נגבה את ההחלטה הזאת בכספים רבים. אנחנו רוצים לצמצם פערים – תוחלת החיים בצפון נמוכה מאשר במרכז, ואי אשפר להשלים עם הפער הזה. כשהשירותים הרפואיים משתפרים, בבית חולים זיו כל תושבי הצפון מרוויחים". 

מנכ"ל המשרד, משה בר סימן טוב: "המלחמה הביאה לנו תובנות של צרכים: חיזוק המרכזים הרפואיים של הגבול, מערכת בריאות הנפש, ואוכלוסיית הפריפריה. אם חשבנו פעם שעדיף להסיע חולים, היום מבינים שבמלחמה בצפון שמקווים שלא תבוא, יהיה צריך שזיו ייתן את הטיפול הכי טוב שיש. אנחנו רוצים שזיו יהיה כמו סורוקה. סורוקה זה בית חולים מצוין, שהצליח בזכות אנשים ומנהיגות. נכון שצריך משאבים, גם אבל כשיש מנהיגות זה מגייס. תהליך ההפיכה למרכז-על ייקח שנים של טיפוח צוותים ומשיכת צוותים לכאן, ואני סומך על פרופ' זרקא בהובלת תהליכים אלה."

פרופ' זרקא: "אנחנו חייבים להבטיח שכל אזרח וכל חייל שנפצע בצפון יקבל שירות מקצועי ומציל חיים פה. בלי עוטף חזק, בלי גולן וגליל חזקים, לא ניתן להגן על חיפה ולא על תל אביב."


"נטו העמקים והגליל" מובילים גם ברשתות החברתיות.


בריאות - כללית : מעכשיו תרופות מבית המרקחת באמצעות שליח עד הבית


רשת מרפאות כללית סמייל 

מרחיבה את תחום שירותי האסתטיקה הדנטלית המוצעות במרפאותיה בעפולה







     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.