5 דקות קריאה
01 Nov
01Nov

כל החדשות בקליק אחד !

  עפולה

מגדל העמק

בית שאן

 נוף הגליל

 טבריה 

 טבעון רמת ישי

קריית שמונה 

 גליל תחתון

  יקנעם

  גליל עליון

מ.א יזרעאל

רמת הגולן


מכשירי הקרינה המתקדמים לטיפולי הסרטן הגיעו למרכז הרפואי 'העמק' מקבוצת 'כללית'


מדליקים את האור עבור חולי הסרטן בצפון: 

מכשירי הקרינה המתקדמים לטיפולי הסרטן הגיעו למרכז הרפואי 'העמק' מקבוצת 'כללית'


ד"ר ממן: "טיפולי ההקרנות הם קריטיים עבור החולים במחלות מאירות. לראשונה, נוכל לתת מענה חיוני זה למטופלי הצפון קרוב למקום מגוריהם"

בשורה לצפון - לראשונה, הגיעו השבוע אל המרכז הרפואי 'העמק' הטכנולוגיות המתקדמות שבאמצעותן מבצעים את טיפולי הקרינה למטופלים האונקולוגיים; 2 מאיצים קוויים ומכשיר סיטי סימולטור שעלותם 23 מיליון ₪.

במהלך שנת 2024 יחנך במרכז הרפואי 'העמק' מקבוצת 'כללית' בית החולים האונקולוגי "בית שולמית" - מרכז אונקולוגי מהמתקדמים בישראל שהוקם בהשקעה של למעלה מ-50 מיליון דולר, בסיוע תרומה של איש העסקים הישראלי חיים כצמן להנצחת זכרה של רעייתו, ד"ר שולמית כצמן ז"ל.

בתוך בנין "בית שולמית" יופעלו מכון רדיותרפיה מתקדם לטיפולי קרינה, מחלקת אשפוז ומרכזים לטיפולי יום, לצד מרכז לטיפול הוליסטי כוללני בחולי הסרטן.

ד"ר מאור ממן, מנהל המרכז הרפואי העמק: "הגעת המאיצים למרכז הרפואי העמק היא השלב הראשון במימוש התכנית לפתיחת מכון לטיפולי קרינה במרכז האונקולוגי 'בית שולמית'. מדובר בשני מכשירים לטיפולי רדיותרפיה של חברת Varian שקיימים במרכזים האונקולוגיים המובילים בארץ ובעולם, וכן במכשיר נוסף, סיטי סימולטור של חברת 'סימנס' שבאמצעותו מבצעים את הדמיית הטיפול לפני הטיפולים עצמם, במטרה לדייק את הטיפול. טיפולי הקרינה הם חלק קריטי בתוך מערך הטיפול במחלות ממאירות, ובקרוב מאד אנו ניתן את המענה החיוני הזה במרכז האונקולוגי שלנו 'בית שולמית'. היכולת לתת מענה קריטי זה לחולי הסרטן בקרבת מקום מגוריהם, היא בשורה חשובה לצפון".

פרופ' גיל בר סלע, מנהל המרכז האונקולוגי בית שולמית ויו"ר האיגוד הישראלי לאונקולוגיה: "מטרת טיפולי הקרינה היא לצמצם את הגידול לפני הסרתו בניתוח וגם לאחר הניתוח להוריד את הסיכון לחזרתו. במקרים רבים, הטיפול הקרינתי מהווה חלופה לניתוח להסרת הגידול. מדובר במאיצים שמאפשרים מתן של כל מגוון הטיפולים הקיימים ברדיותרפיה כולל טכניקות חדשות ומדויקות שנכנסו בשנים האחרונות. המאיצים מאפשרים לנו לתת טיפולים יעילים ומדויקים ולא פחות חשוב - לצד יעילותם, יכולים להפחית את תופעות הלוואי עבור המטופלים".  

עוז יאיר, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי העמק: "אני שמח על ההתקדמות בפרויקט החשוב והמורכב בזמן ובהתאם לתכנית. בשבועות הקרובים יותקנו המאיצים על ידי החברה, ולאחר מכן נבצע תהליך הרצה של המכשירים כהכנה לפתיחת השירות של המכון לרדיותרפיה. במקביל, אנחנו מתקדמים עם השלמת הבינוי וההכנות הנדרשות לפתיחת בית שולמית". 

בתמונה: הנהלת 'כללית' והנהלת 'העמק' במכון הרדיותרפיה ביום קבלת המאיצים. 

מימין לשמאל: עוז יאיר המנהל האדמיניסטרטיבי ב'העמק', מנכ"ל כללית רו"ח אלי כהן, ד"ר מאור ממן מנהל המרכז הרפואי העמק, איתן שלייפר סמנכ"ל וראש חטיבת הלוגיסטיקה והתשתיות ב'כללית', ד"ר אורלי וויינשטיין סמנכ"לית וראש חטיבת בתי החולים ב'כללית'. קרדיט תמונות: המרכז הרפואי העמק


בריאות - כללית : מעכשיו תרופות מבית המרקחת באמצעות שליח עד הבית


רשת מרפאות כללית סמייל 

מרחיבה את תחום שירותי האסתטיקה הדנטלית המוצעות במרפאותיה בעפולה







     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.