3 דקות קריאה
29 Apr
29Apr

עפולה והסביבה טלפון: 04-8519650 טבריה והסביבה072-3110426 04-6726677

כל החדשות בקליק אחד !

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף.

חדש בכללית רפואה משלימה בקרית שמונה:   

טיפולי ביופידבק  

  

מרפאת כללית רפואה משלימה בקרית שמונה משיקה שירות חדש ומעתה מציעה גם טיפולי ביופידבק בנוסף לטיפולי אוסטאופתיה, טווינא, נטורופתיה, עיסוי, דיקור, רפלקסולוגיה ושיאצו הניתנים בה. בכללית רפואה משלימה ציינו כי השירות החדש בא לענות על הביקוש הרב מצד תושבי הסביבה לטיפולים משלימים. המרפאה מנוהלת ע"י המנהלת האדמיניסטרטיבית סילביה דהן

 

ביופידבק (ביו=ביולוגי, פידבק=משוב) היא שיטת טיפול שפותחה בארה"ב ומספקת מענה למגוון רחב של בעיות בילדים ומתבגרים, ביניהן הפרעת קשב וריכוז, בעיות התנהגותיות, הפרעות שינה, חרדה, היפראקטיביות וכן הלאה. זוהי שיטה בטוחה, לא פולשנית וללא שימוש בתרופות המשלבת טכנולוגיית מחשבים מתקדמת ועקרונות רפואיים הניתנת לילדים מגיל 8 ומעלה. 

  

לדברי ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".  

  

כתובת המרפאה: ארלוזורוב 6 בנין הלה, קרית שמונה 

 

טלפון המרפאה: 04-6818728 




   




     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.