5 דקות קריאה
07 Jan
07Jan

 

מרכז רפואי צפון השיק מותג חדש: AIR המותג שקיבל גם לוגו משל עצמו ירכז תחתיו את נושא האקדמיה, החדשנות והמחקר. מכאן גם שמו, ראשי התיבות של המילים באנגלית Academia Innovation Research.

המחלקה מותגה תחת השם AIR –ותפנה בעיקר לחברות המעוניינות בפיתוח רפואי

מרכז רפואי צפון השיק מותג חדש: AIR המותג שקיבל גם לוגו משל עצמו ירכז תחתיו את נושא האקדמיה, החדשנות והמחקר. מכאן גם שמו, ראשי התיבות של המילים באנגלית Academia Innovation Research.

כל אחת מהיחידות, חדשנות, מחקר ואקדמיה, התקיימו בנפרד עד לאחרונה. "האיחוד תחת מותג חדש מכוון לייצר מכלול שגדול מסך חלקיו" מסביר פרופ' אבי פרץ מנהל המחלקה, "הכוונה היא לייצר באמצעות המערך שיתופי פעולה עם מגוון חברות, יזמים וחוקרים. המחלקה החדשה תפנה לחברות מסחריות, חברות הזנק, יזמים, חוקרים באקדמיה ובתעשייה שמעוניינים בפיתוח משותף של מיזמים בתחום הבריאות לרבות פיתוח רעיונות של הצוותים הרפואיים".

את ההשקה ערכו במרכז הרפואי במסגרת כנס בינ"ל בנושא בריאות הנקרא HealthIL, בו הובילה המחלקה מושב בנושא חדשנות בשיקום.

פרופ' פרץ מוסיף כי: "יחידת האקדמיה תעסוק בהכשרות של הצוותים באמצעות מגוון קורסים, הרצאות ומפגשים. יושם דגש על לימוד של נושא החדשנות והמקום של התחום הזה בעולם הרפואה והמחקר הביורפואי. כמו כן המחלקה תפעל לחיזוק הקשר האקדמי ובפרט הקשר מול הפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי שאליה מסונף המרכז הרפואי במטרה להוביל הוראה קלינית ומחקר ברמה הגבוהה ביותר."

מנהל המרכז הרפואי פרופ' ארז און: "AIR הוא ביטוי למצוינות שאנו מובילים גם בתחומי האקדמיה, המחקר והחדשנות, בנוסף למרכזי המצויינות הרפואיים שלנו".

 

 




     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.