7 דקות קריאה
01 Nov
01Nov

כל החדשות בקליק אחד ! חדשות נטו העמקים  והגליל >


נטו - סובב כנרת
 עמק הרדן ,טבריה ,גליל תחתון 
נטו - גליל-גולן
עמק הירדן ,ראש פינה ,צפת, רמת הגולן,קריית שמונה

שלוחת כללית רפואה משלימה בקריית טבעון עוברת דירה: החל מחודש דצמבר 2023 השלוחה תעבור אל משכנה החדש בקריית טבעון, ברחוב הדולב 8.


חינוך וקהילה

בריאות

פלילים

צילומי טבע בצפון 

"נטו העמקים והגליל "

 מובילים גם ברשתות החברתיות.



שלוחת כללית רפואה משלימה בקריית טבעון עוברת דירה: החל מחודש דצמבר 2023 השלוחה תעבור אל משכנה החדש בקריית טבעון, ברחוב הדולב 8.

הטיפולים אשר יינתנו בשלוחה יהיו טיפולי שיאצו, רפלקסולוגיה, נטורופתיה ועיסוי ובהמשך מתוכננים טיפולים נוספים. 

 

עיסוי רפואי הוליסטי מתאים גם למבוגרים וגם לצעירים. עיסוי רפואי הוליסטי מסייע בהזרמת הדם ויכול לסייע גם בהענקת גמישות טובה יותר ובהגדלת טווחי התנועה בשרירים, הפחתת מתח וחרדה, הקלה על תסמיני מיגרנות וכאבי מחזור, הפחתת תופעות בפיברומיאלגיה, כאבי גב ושרירים ועוד.

 

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, בעיות עיכול, סוכרת, בעיות פוריות, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות, ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים.

 

שיאצו היא טכניקת טיפול יפנית המתבססת על תורת הרפואה הסינית בשילוב טכניקות מערביות. פירוש המילה "שיאצו" הוא "לחץ של אצבע" (שי=אצבע, אצו=לחץ). הטיפול מתבסס על הידע של הרפואה הסינית המטפלת בתנועה של אנרגיית החיים ה"צ'י" הזורמת לאורך הערוצים ייעודיים בגוף (מרידיאנים). השיאצו עובד על המרידיאנים בעזרת לחיצות ומתיחות וכך יכול לסייע לבעיות שלד ושרירים, כאבים מסוגים שונים, בעיות מחזור,  פחדים וחרדות, סטרס ועוד.

 

כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה מתבצעים בפיקוח רפואי. לכן ראשית נקבע למטופל ייעוץ רפואי

בו רופא בכיר של כללית רפואה משלימה יבצע תשאול מעמיק, יעיין בתיק רפואי של המטופל וימליץ על טיפול המתאים ביותר בתחום.

 

ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו, בכללית רפואה משלימה, שמחים להעמיק את שיתוף הפעולה עם מרפאות כללית ולפתוח שלוחות נוספות ברחבי הארץ, שייתנו מענה לביקוש ההולך וגובר לטיפולי הרפואה המשלימה. השלוחה החדשה בקריית טבעון תאפשר לקהל המטופלים לקבל סיוע במגוון רחב של בעיות רפואיות כמה שיותר קרוב לבית".

 

טלפון לתיאום תורים: 0777727032

    מדברים עליהם





             לייף סטייל
חדש על המדף
טיולים וטבע בצפון



תוכלו למצוא אותנו גם 
 ולהתעדכן בחדשות


בריאות - כללית : מעכשיו תרופות מבית המרקחת באמצעות שליח עד הבית


רשת מרפאות כללית סמייל 

מרחיבה את תחום שירותי האסתטיקה הדנטלית המוצעות במרפאותיה בעפולה







     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.