2 דקות קריאה
07 Jan
07Jan

כללית רפואה משלימה סיפקה טיפולי הדגמה בחינם בכנס "הריון ולידה" שהתקיים בעיר


כללית רפואה משלימה בכנס הריון ולידה

כללית רפואה משלימה סיפקה טיפולי הדגמה בחינם בכנס "הריון ולידה" שהתקיים בעיר ראשל"צ.


בסוף חודש מרץ עיריית ראשל"צ בשיתוף פעולה עם ביה"ח שמיר וקפלן קיימו כנס  "לקראת הריון ולידה" שנערך לתושבות העיר, במוזיאון אגם ראשל"צ, אל הכנס הגיעו גם מטפלים ממרפאת כללית רפואה משלימה שבעיר והעניקו טיפולי רפלקסולוגיה ופלדנקרייז בחינם לאורחות הכנס במשך שלוש שעות. בשעות הבוקר.


הטיפולים שניתנו היו: 

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות. 


שיטת פלדנקרייז – היא טכניקה שפותחה בישראל ללימוד והשגת הרגלי תנועה ויציבה נכונים של הגוף. משה פלדנקרייז, אבי השיטה, גילה לפני יותר מ-80 שנים כי יציבה לא נכונה של הגוף עלולה לגרום לכאבים ולבעיות בריאותיות שונות ובנה שיטה אותה אפשר ללמד בשיעורים (טיפולים) פרטניים או קבוצתיים. פלדנקרייז זכור כמורה התנועה של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון. במסגרת הטיפול בשיטת פלדנקרייז לומדים המטופלים כיצד לסגל הרגלי תנועה שישחררו את הגוף והנפש. השיטה מתאימה לכל גיל, ממבוגרים הסובלים מכאבים וגם לילדים על מנת לרכוש הרגלי תנועה שישרתו אותם לכל אורך חייהם.


אסתר קומורניק, מנהלת כללית רפואה משלימה בראשל"צ: "אנו במרפאת כללית רפואה משלימה ראשל"צ, מודים על הכבוד שנפל בחלקנו לקחת חלק בכנס "לקראת הריון ולידה", אנו שמחים כי יצא לנו לתרום חלק מזמננו ולתת לקהל המשתתפות בכנס להתנסות במגוון קטן משלל הטיפולים שאנו מציעים במרפאה שלנו, נמשיך לתרום לעיר ולתושבים ."




     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.