7 דקות קריאה
07 Jan
07Jan

 מרפאת כללית אסתטיקה בעפולה משיקה שירות חדשני וייחודי: ניתוח הרמת עפעפיים במרפאה  . ההליך הכירורגי מבוצע תחת הרדמה מקומית ומבטיח זמן החלמה קצר יותר והתאוששות מהירה יותר

חדש! להרים במרפאה

מרפאת כללית אסתטיקה בעפולה משיקה שירות חדשני וייחודי: ניתוח הרמת עפעפיים במרפאה  . ההליך הכירורגי מבוצע תחת הרדמה מקומית ומבטיח זמן החלמה קצר יותר והתאוששות מהירה יותר

ד"ר סאמר חסן, מתמחה בכירורגיה פלסטית  מבי"ח כרמל בחיפה ובמרפאת כללית אסתטיקה בעפולה

================================================================

מסתכל במראה ורואה אדם עייף מביט אלייך בחזרה? פעמים רבות העיניים שלנו הן האיבר הראשון שמסגיר את פגעי הגיל. הן משוות לנו מראה עייף שלא תואם את ההרגשה הפנימית. באמצעות הליך ותיק ופשוט יחסית את כל זה ניתן לתקן, ומהיום אפילו ללא צורך בחדר ניתוח.

בעולם הרפואה האסתטית, החדשנות והתקדמות הטכנולוגית מאפשרים לנו מדי תקופה להתקדם עוד צעד גדול קדימה. הפעם הצעד הזה, הוא יותר בבחינת 'קפיצה ענקית' קדימה, והמיוחד שבו הוא בכך שהוא מתרחש במרפאת כללית אסתטיקה בעפולה, הראשונה ברשת המרפאות האסתטיקה הגדולה בישראל, המציעה ניתוח עפעפיים במסגרת המרפאה ללא צורך בחדר ניתוח.

הניתוח החדשני לתיקון עפעפיים עליונים בלבד, שמתבצע במרפאה ולא בחדר ניתוח מסורתי, כבר הפך להיות פופולרי יותר בארה"ב מההליך המסורתי והרופאים שם ממליצים עליו. יש לכך שורה של סיבות טובות:

הרדמה מקומית 

הניתוח מבוצע תחת הרדמה מקומית, מה שמקטין באופן משמעותי את הצורך בהתאוששות ומאפשר למטופלים לחזור לביתם בתום התאוששות קצרה יחסית במרפאה וללא צורך באשפוז. הרדמה כללית טומנת בחובה גם סיכונים נוספים, ואלה נחסכים מהמנותחים בהרדמה מקומית במרפאה.

מהלך הניתוח

הניתוח מבוצע באמצעות חיתוך דק ומדויק שמותיר פחות נפיחות ושטפי דם. הרופא מתמקד בכריתת עור בלבד ("סקין אונלי"), אשר נחשבת לפחות אגרסיבית מהניתוחים הרגילים. כאשר המנתח מתמקד בעור ואינו פוגע ברקמות שריר ושומן, המשמעות היא שלאזור לא נגרמת טראומה גדולה וזה מאפשר התאוששות והחלמה מהירות יותר.

בטוח יותר

ניתוח עפעפיים עליונים במרפאה נחשב להליך עם פחות סיכונים מאחיו הגדול והמסורתי. שילוב של הרדמה מקומית והעובדה כי הוא ממקוד בכריתת עור בלבד ללא פגיעה ברקמות השריר ובשומן האורביטלי מקטינה באופן ניכר את הסיבוכים האפשריים.

החלמה

התהליך המינימלי פוגע פחות באזור העיניים ומאפשר התאוששות מהירה יותר. כאשר פורטים את זה "לתכלס" המשמעות היא פחות שטפי דם, פחות נפיחות באזור הניתוח, פחות כאב, פחות ימי החלמה בבית והנאה מיידית יותר מן התוצאות. 

בעוד שמנותחים בדרך המסורתית צריכים להמתין כחצי שנה לערך עד שייהנו מהתוצאה הסופית של הניתוח, בהליך החדש מדובר בכחצי מהזמן, ורוב המטופלים "רואים תוצאות" כבר בתום חודשיים-שלושה בלבד.

זמין יותר, פופולרי יותר

הפופולריות וההערכה של ניתוח זה בקרב הקהל הרחב, ובמיוחד בארצות הברית, נובעות מההבנה שזהו הליך פחות אגרסיבי שמספק תוצאות מרשימות. הוא גם אינו מצריך את אותה כמות בדיקות כמו אחיו הוותיק. העובדה שמדובר בהליך יותר זול מניתוח בחדר ניתוח, הופך אותו לזמין יותר לציבור הרחב. הלקוחות המרוצים שולחים מסר ברור: התקדמות וחדשנות בשדה הרפואה האסתטית מאפשרות טיפולים יעילים יותר, עם פחות התערבות וזמן התאוששות. 

זה מתאים לי?

אם גם אתם רוצים להעניק לעצמכם מראה משופר התואם יותר את מה שאתם מרגישים בפנים באמצעות ההליך החדשני עליכם לפנות לפגישת ייעוץ ולבדוק את ההתאמה לניתוח. רק רופא מנתח מיומן ומקצועי יוכל להתאים את ההליך למצבכם הבריאותי כך שתתקבלנה התוצאות הטובות ביותר בעבורכם.


בריאות - כללית : מעכשיו תרופות מבית המרקחת באמצעות שליח עד הבית


רשת מרפאות כללית סמייל 

מרחיבה את תחום שירותי האסתטיקה הדנטלית המוצעות במרפאותיה בעפולה







     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.