7 דקות קריאה
07 Jan
07Jan

כל החדשות בקליק אחד !

  עפולה

מגדל העמק

בית שאן

 נוף הגליל

 טבריה 

 טבעון רמת ישי

קריית שמונה 

 גליל תחתון

  יקנעם

  גליל עליון

מ.א יזרעאל

רמת הגולן


 מדובר בטיפול לא פולשני, מהיר ויעיל שאינו מותיר צלקות והוא נעשה באמצעות הזרקת קצף.


כללית אסתטיקה מציעה טיפול להעלמת ורידים ונימים

מדובר בטיפול לא פולשני, מהיר ויעיל שאינו מותיר צלקות והוא נעשה באמצעות הזרקת קצף.

את הטיפול ניתן למצוא במרפאת כללית אסתטיקה קריון

בניגוד לדעה הרווחת, ורידים בולטים אינם רק בעיה אסתטית, משום שאם הם אינם מטופלים בזמן – הם עלולים לגרום לכאבים, לבצקות, לדלקות, ובמקרים חריגים גם לדימומים ולפצעים. בימים אלה, מציעה כללית אסתטיקה, רשת מרפאות הרפואה האסתטית, הגדולה והמובילה בישראל את אחת השיטות היעילות והבטוחות לטיפול בוורידים בולטים. ד״ר פואד שלבי, מומחה בכירורגיה פלסטית ברשת כללית אסתטיקה ומומחה בכלי דם: ״עולם האסתטיקה מתפתח כל הזמן ומביא עימו טכניקות וטכנולוגיות חדשות ומשופרות, כמו, טיפול להעלמת ורידים ונימים, וכל זאת באופן מהיר יותר, עמיד לאורך זמן ונטול כאב".

טיפול באמצעות הזרקת קצף – שיטת טיפול מהירה ויעילה, שאינה דורשת את סכין המנתחים וכך אינה מותירה צלקות אשר מתאימה גם לטיפול בנימים בולטים בעור. העלמת ורידים באמצעות הזרקת קצף היא פתרון פשוט שעשוי להתאים לאלו שנרתעים מניתוח העלמת ורידים, וכן לאלו שמנועים מלעבור אותו מחשש לסיבוכי הרדמה כללית, כדוגמת חולי סכרת, מעשנים, נוטלי אספירין וחולים במחלות לב-ריאה.

הטיפול מתאים לאנשים בעלי מצב בריאותי תקין, שאין להם אלרגיות לתמיסה המלחית בה נעשה שימוש במסגרת הטיפול. כמו כן, הטיפול אינו מותר לנשים בהריון ולנשים מיניקות. ברשת כללית אסתטיקה מתבצע הטיפול תוך שימוש בציוד רפואי מתקדם, וכן בחומרים רפואיים באיכות גבוהה המאושרים על ידי משרד הבריאות. לכן, רצוי לעבור את הטיפול ברשת של מרפאות מומחים ותיקה ויציבה, עם גב רפואי חזק, שתתחייב להעניק לכם פתרונות לכל סיטואציה.

'כללית אסתטיקה' של שירותי בריאות כללית משתמשים בחומרים ובמכשור טכנולוגי שמצויים תחת בקרת איכות מחמירה, עומדים בתקנים מחמירים, ומאושרים לא רק על ידי משרד הבריאות, אלא גם על ידי ה-FDA האמריקני ו/או ה-CE האירופאי. הצוותים הרפואיים מחויבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול מקצועי, אמינות ובקרה רפואית.

שרון כהן, מנהלת מרפאת כללית אסתטיקה קריון: " במרפאת כללית אסתטיקה בקריון, אנו מבצעים מגוון טיפולים אסתטיים מתקדמים, כמו טיפול חדשני להעלמת ורידים ונימים, טיפול מהיר, יעיל ולא מותיר צלקות. כל הטיפולים והניתוחים ברשת, מבוצעים רק על ידי רופאים מנוסים ומקצועיים, מובילים בתחומם, תוך שימוש בחומרים איכותיים העומדים בתקני הבטיחות הקפדניים ביותר, מאושרים על ידי ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות. אנו מזמינים את כל תושבי העיר והסביבה להגיע וליהנות מכל הטיפולים והניתוחים האסתטיים הניתנים בעיר, כמו טיפול להעלמת נימים וורידים״.


בריאות - כללית : מעכשיו תרופות מבית המרקחת באמצעות שליח עד הבית


רשת מרפאות כללית סמייל 

מרחיבה את תחום שירותי האסתטיקה הדנטלית המוצעות במרפאותיה בעפולה







     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.