5 דקות קריאה
01 Nov
01Nov

כל החדשות בקליק אחד ! חדשות נטו העמקים  והגליל >

נטו  מגדל העמק
 נטו נוף הגליל
נטו טבריה 
נטו חצור
נטו קריית שמונה 
ננטו  צפת
 נטו יקנעם
נטו רמת ישי
נטו מ.א יזרעאל
נטו מועצות אזוריות 

בעשורים האחרונים פותחה קבוצה חדשה של תרופות המתאימות במיוחד לחולים עם דלקת מפרקים שגרונית ומחלות דלקתיות ראומטיות אחרות. התרופות ה"ביולוגיות" כפי שמכונות על ידי היצרנים, חוסמות באופן עקיף או ישיר את פעילותם תאי ה T או תאי B או מרכיביהם

חינוך וקהילה
הטיפ היומי


חדש בכללית מרפאת רקתי בטבריה:
טיפולים ביולוגיים בראומטולוגיה


בעשורים האחרונים פותחה קבוצה חדשה של תרופות המתאימות במיוחד לחולים עם דלקת מפרקים שגרונית ומחלות דלקתיות ראומטיות אחרות. התרופות ה"ביולוגיות" כפי שמכונות על ידי היצרנים, חוסמות באופן עקיף או ישיר את פעילותם תאי ה T או תאי B או מרכיביהם. 

"בניגוד לתרופות  שמדכאות את כל תאי מערכת החיסון, לתרופות הביולוגיות החדשות יש תגובה סלקטיבית יותר ופחות תופעות לוואי. הטיפולים הביולוגיים הקיימים היום ואלו הנמצאים בפיתוח מהווים התקדמות חשובה בטיפול במחלות אוטואימוניות וראומטיות ובדלקת מפרקים שגרונית בפרט" מסביר פרופ' עדוי מוחמד, מנהל שירות ראומטולוגי במחוז צפון בכללית.

    מדברים עליהם




הטיפולים מיועדים לחולי דלקת מפרקים שגרונית, מחלת מעי דלקתיות, דלקת פרקים ע"ר ספחת ודלקת חוליות מקשחת, ספחת, ודלקת מפרקים אדיופטית של גיל הילדות. 


"בעבר הטיפולים היו מתבצעים רק בבתי חולים תחת השגחה. כיום, עשרות שירותי רפואה שהיו ניתנים בבתי החולים בלבד, מתפתחים בקהילה תוך התאמת התשתיות בתחומים השונים. הטיפולים הביולוגיים בראומטולוגיה ניתנים ביחידה לרפואה דחופה בשיתוף פעולה עם ד"ר אמין שניפי, מומחה ברפואה פנימית ורפואה דחופה ומנהל היחידה לרפואה דחופה ברקתי.

"אנו מאמינים כי מירב הטיפולים צריכים להיות בקהילה, בסביבתו הטבעית של המטופל, עם תמיכת בני משפחתו והיקרים לו. במחוז צפון בכללית עתיד הרפואה כבר כאן. עשרות שירותים שהיו ניתנים בבתי החולים בלבד, פותחו בקהילה כולל התאמת התשתיות בתחומים השונים. זהו שירות חדש שפיתחנו ואנו כל העת ממשיכים לפתח לטובת מטופלינו" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל המחוז.

             לייף סטייל
חדש על המדף
טיולים וטבע בצפון



תוכלו למצוא אותנו גם 
 ולהתעדכן בחדשות


בריאות - כללית : מעכשיו תרופות מבית המרקחת באמצעות שליח עד הבית


רשת מרפאות כללית סמייל 

מרחיבה את תחום שירותי האסתטיקה הדנטלית המוצעות במרפאותיה בעפולה







     עוד באותו נושא


יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – עכשיו זה שקוף !

 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.