4 דקות קריאה
14 Jan
14Jan

  כללית סמייל

   הישארו מעודכנים

כל החדשות בקליק אחד !

כללית סמייל, רשת מרפאות השיניים הגדולה והמובילה בישראל, המונה מעל 100 מרפאות בפריסה ארצית, מציעה מגוון טיפולי שיניים אסתטיים, המסייעים למטופליה לשמור לא רק על פה בריא, אלא גם על חיוך יפה

חדש בכללית סמייל

SMILE & STYLE – טיפולי אסתטיקה דנטלית במרפאות כללית סמייל בצפון

כללית סמייל, רשת מרפאות השיניים הגדולה והמובילה בישראל, המונה מעל 100 מרפאות בפריסה ארצית, מציעה מגוון טיפולי שיניים אסתטיים, המסייעים למטופליה לשמור לא רק על פה בריא, אלא גם על חיוך יפה

לצד מגוון טיפולי האסתטיקה הדנטלית, תציע הרשת ציפויי שיניים מסוג קומפוזיט או חרסינה, המהווים פתרון פשוט, מהיר ונטול כאבים למגוון בעיות אסתטיות דנטליות ומעניקים לשיניים מראה אחיד, בצורה ובצבע הרצויים


טיפולי השיניים האסתטיים מצטרפים למגמה ההולכת וגוברת של טיפולי שימור, שיקום ושיפור השיניים וחלל הפה כחלק מהמודעות העולה לתחום האסתטיקה הרפואית הכללית


כללית סמייל, רשת מרפאות השיניים הגדולה בישראל, המובילה את תחום טיפולי השיניים כבר משנת 1992, עם 107 מרפאות בפריסה ארצית, כ-1,200 רופאי שיניים, 150 רופאים מומחים לתחום בריאות השיניים וכ-1,700 שינניות וסייעות, מציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים אסתטיים.


הרשת מרחיבה את תחום שירותי האסתטיקה הדנטלית המוצעות במרפאותיה בצפון ותתמקד בתחום ציפויי השיניים, כדי לתת מענה מקצועי, רחב ומקיף למגוון בעיות אסתטיות של הפה. ציפויי השיניים מאפשרים לתקן בעיות כגון יישור שיניים שאינן נמצאות במנח אחיד בקשת, סגירת רווחים בין השיניים, הארכת שיניים קצרות, שינוי גוון, השלמת כותרת במקרים של שן שבורה ועיצוב צורת השן למראה הרמוני של כל הפנים.

ציפויי השיניים מהווים פתרון מהיר, פשוט, נטול כאבים ובעלויות נמוכות יחסית, להשגת החיוך המושלם.

ציפויי השיינים ברשת כללית סמייל:


ציפוי קומפוזיט (שרף מרוכב)

ציפוי שיניים באמצעות חומר העשוי משרף מרוכב, אותו החומר המשמש את רופאי השיניים בסתימות הלבנות. הציפוי מעניק לשיניים מראה אסתטי משופר, ויכול לשנות את צורת השן וגוון השן. הטיפול נעשה במרפאה עצמה במפגש טיפולי אחד ולרוב אינו כרוך בהרדמה או בכאב.  


ציפוי חרסינה

הדבקה של חזיתות חרסינה בחזית השיניים נועדה כדי לקבל מראה אחיד, סימטרי ואסתטי של שיניים בהירות וחיוך מושלם. הציפוי נעשה באמצעות השחזה עדינה, בה מסירים חלק מזערי מחזית השן ובמקומה מדביקים את הציפוי המעבדתי העשוי חרסינה עמידה, שאינה פוגעת בשן עצמה ובחוזקה. 


סוג הציפוי יותאם לכל מטופל באופן אישי, בהתאם לרצונותיו והתאמתו מהבחינה הרפואית, לאחר בדיקה ע"י רופא שינים מומחה בתחום, שימליץ על טיפול מקדים במידת הצורך, שאף הוא יבוצע במרפאה ע,י הרופא המומחה הרלוונטי.


בנוסף, תציע הרשת מגוון טיפולים אסתטיים נוספים, כגון:


הבהרת שיניים

הבהרת שייניים באמצעות ג'ל חמצני, המפרק את מולקולות הצבע בשיניים, מבהיר את השיניים, מקנה להם מראה טבעי ויפה, המחזיר את המראה הבהיר והצעיר לפנים. התהליך כולל מספר טיפולים קצרים ומחזיק מעמד מספר שנים. 


כתרים חרוטים (מונוליטיים)

שיחזור שיניים על-ידי הלבשת כתר או גשר על גבי השיניים הוא פתרון ותיק ומוכר. במרפאות כללית סמייל אנו מציעים שימוש בטכנולוגיה חדשה וחדשנית, המאפשרת לייצר את הכתרים או הגשרים כיחידה אחת, ולא בסיס מתכת מצופה חרסינה, באמצעות חריטה ממוחשבת, התוצאה המתקבלת עמידה לאורך זמן, אסתטית מאד ונמנעת השתקפות מתכת בשולי שיקום השן.


שחזור שן (סתימה) בעזרת מילואות חרסינה

שחזור (סתימה בשן) נעשה בדרך כלל במרפאה עצמה אך ניתן לשחזור שן גם בעזרת פתרון אסתטי ומדויק יותר, הנעשה מחרסינה בתנאי מעבדה ולאחר מכן מודבק לשן. זהו שחזור עמיד המותאם בעזרת חריטה ממוחשבת, המתאים לכל מי שמבקשים רמה גבוהה במיוחד של אסתטיקה.



ד"ר טל בראון, מנהלת תחום אסתטיקה דנטלית, רשת כללית סמייל: "עולם האסתטיקה הדנטלית מתפתח כל הזמן ומביא עימו טכניקות וטכנולוגיות חדשות ומשופרות המאפשרות להחזיר לשיניים את הגוון הבוהק, לשפר את מראה השיניים לאטרקטיבי ואסתטי יותר ולהחזיר את החיוך למטופלים. כל זאת בטיפולים מהירים יותר, עמידים לאורך זמן ונטולי כאב. אנו ברשת כללית סמייל, רשת מרפאות השיניים הגדולה והמובילה בישראל, שמחים להעמיד לטובת מטופלינו את מגוון השירותים הנרחב בתחום הדנטלי והאסתטיקה הדנטלית, עם מיטב אנשי המקצוע המנוסים והמובילים".


מנכ"ל ש.ל.ה, רו"ח אילן שמש: "תחום האסתטיקה הדנטלית הפך בשנים האחרונות לאד מהמבוקשים בענף רפואת השיניים. מרפאות כללית סמייל מצוידות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המאפשרות להציע את הפתרונות האסתטיים המיטביים לכל בעיה דנטלית, כשהטיפולים מבוצעים ע"י רופאים מומחים ומנוסים, המבצעים את הטיפולים בהתאמה אישית לכל מטופל, תוך הקפדה על מקצועיות רפואית ללא פשרות".


---------------------------------------------------------------------------

חדש בכללית מחוז צפון - רופא הילדים בטייטו - עפולה,העמקים ,והגליל


כללית מחוז צפון החלה את מבצע חיסוני שפעת לחורף 2022-2023 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.