5 דקות קריאה
12 Mar
12Mar

מהר ויעיל יותר: השינוי בפינוי הפסולת ראש עיריית מגדל העמק יקי בן חיים רשם הישג משמעותי לאחר שהצליח לסכם על הטמנת הפסולת באתר בעפולה:


מהר ויעיל יותר: השינוי בפינוי הפסולת ראש עיריית מגדל העמק יקי בן חיים רשם הישג משמעותי לאחר שהצליח לסכם על הטמנת הפסולת באתר בעפולה: "זמני הפינוי התקצרו" בשורה משמחת לתושבי מגדל העמק. ראש העיר יקי בן חיים פעל בשבועיים האחרונים בנושא חשוב עבור עירו – הטמנת האשפה המפונה. עד כה נאלצו עובדי חזות העיר לפנות את האשפה לאתר במנחמיה. התהליך לקח כ-4 שעות לערך. כעת, אחרי מאמצים רבים, הצליח בן חיים לסכם על הטמנה באתר הפסולת בעפולה, המשמעות – קיצור משמעותי של זמני הפינוי, יעילות מרבית ויכולת לפנות יותר פסולת ליום.

מגדל העמק נערכת לשעת חירום


"חשוב לציין כי תהליך הפינוי לאתר בעפולה יקח כשעה וחצי", אמר יגאל כהן מאגף חזות העיר והוסיף: "משאית שפרקה פעם אחת ביום יכולה לפרוק שלוש וארבע פעמים בזכות הקרבה של אתר הפסולת. זה משמעותי עבורנו וישפיע באופן ישיר על איכות החיים של התושבים".
יקי בן חיים ראש עיריית מגדל העמק סיכם: "נושא חזות העיר מאוד חשוב לי. עם כניסתי לתפקיד הצהרתי כי אעשה כל שביכולתי לשפר את האגף ולתגבר אותו בכל דרך אפשרית. אני שמח שהצלחנו לסכם על אתר קרוב יותר לפינוי פסולת ואין לי ספק שזו רק ההתחלה במהפך שעתיד להתקיים באגף חזות העיר. כבר בחג הפסח האחרון תושבי העיר ראו את השינוי ואנחנו נמשיך בזה. בקרוב נשנה את מבנה האגף ואת התוצאות הציבור יראה בשטח".

חדש! להרים במרפאה מרפאת כללית אסתטיקה בעפולה משיקה שירות חדשני וייחודי: ניתוח הרמת עפעפיים במרפאה  . ההליך הכירורגי מבוצע תחת הרדמה מקומית ומבטיח זמן החלמה קצר יותר והתאוששות מהירה יותר

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.